• OMX Baltic−0,4%298,34
  • OMX Riga−0,14%864,49
  • OMX Tallinn0,06%1 961,18
  • OMX Vilnius−0,26%1 167,72
  • S&P 5000,58%5 560,83
  • DOW 300,75%40 527,62
  • Nasdaq 0,55%17 461,32
  • FTSE 1000,55%8 463,46
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,38
  • OMX Baltic−0,4%298,34
  • OMX Riga−0,14%864,49
  • OMX Tallinn0,06%1 961,18
  • OMX Vilnius−0,26%1 167,72
  • S&P 5000,58%5 560,83
  • DOW 300,75%40 527,62
  • Nasdaq 0,55%17 461,32
  • FTSE 1000,55%8 463,46
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,38
  • 03.07.08, 16:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kommentaar: retsept õlle hinna langetamiseks

Täna tutvustasid õlletootjad enda tellitud uuringut, millest A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi väitel selgus, et õlle reklaamimine ei mõjuta üldse õlle tarbimist.
Ma ei ole alkoholireklaami keelustamise poolt, aga sellise väite peale tekkis küll soov õllereklaam ära keelata, sest mulle meeldib õlut juua. Kui reklaam ei aita tarbimist suurendada, siis ma ei taha ka maksta kinni õlletehase reklaamikulusid.
Noop ütles, et reklaamitakse selleks, et uusi tooteid tutvustada. Nõus. Aga A. Le Coq Premiumi ja Saku Originaali reklaamimisest võiks küll loobuda ning selle asemel mõlema märjukese hinda alandada. Seda saaks teha muidugi eeldusel, et õlletöötajad ise ka usuvad seda, mida nad täna pressikonverentsil rääkisid.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele