Täna tutvustasid õlletootjad enda tellitud
uuringut, millest A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi väitel selgus, et õlle
reklaamimine ei mõjuta üldse õlle tarbimist.
Ma ei ole alkoholireklaami keelustamise poolt, aga sellise väite peale tekkis küll soov õllereklaam ära keelata, sest mulle meeldib õlut juua. Kui reklaam ei aita tarbimist suurendada, siis ma ei taha ka maksta kinni õlletehase reklaamikulusid.
Noop ütles, et reklaamitakse selleks, et uusi tooteid tutvustada. Nõus. Aga A. Le Coq Premiumi ja Saku Originaali reklaamimisest võiks küll loobuda ning selle asemel mõlema märjukese hinda alandada. Seda saaks teha muidugi eeldusel, et õlletöötajad ise ka usuvad seda, mida nad täna pressikonverentsil rääkisid.
Seotud lood
Eesti Õlletootjate Liidu tellimusel
valminud Eesti inimeste õlletarbimise uuringust selgus, et ajalised
müügipiirangud ei õigusta ennast.
Rail Balticu Ülemiste terminali ehitustööd käivad: mitmed töövõtjad on juba kaasatud ja õige pea kuulutatakse välja veel neli hanget. Peagi alustatakse jalakäijate rõõmuks ka T1st Ülemiste Keskuseni viiva tunneli ehitamisega.