Rimi Baltic Groupi netokäive käesoleva
aasta jaanuarist juunini oli 636,7 miljonit eurot (9,9 mld krooni), mis
võrreldes eelmise aasta sama perioodi tulemusega tähendab 15-protsendilist
käibekasvu.
Eestis kasvas kuue kuuga RIMI käive kõige vähem, vaid 9% ehk 190,6 miljoni euroni. Kiireim oli käibe kasv Lätis, 20% ehk 312,2 miljoni euroni. Leedus kasvas käive 13% ehk 133,8 miljoni euroni.
"Läti Rimi viimase aasta käibe kasv on olnud Eestist ja Leedust kõrgem suurema avatud kaupluste hulga ja kõrgema inflatsiooni tõttu (juunis Lätis 17,9% ja Eestis 11,4%). Rimi Baltic on avanud aasta jooksul Lätis 6 uut kauplust, Leedus 5 ja Eestis 2 kauplust," selgitas RIMI turundusjuht Evelin Mägioja aripaev.ee-le.
"Konkurents jaekaubandusturul on tihenenud ja seoses sellega on suurenenud surve hindadele. Rimi Eesti on viimase poole aasta jooksul ümber vaadanud oma hinnapoliitika ja oleme mitmete igapäevaste toidukaupade hindu Rimides alandanud. Säästumarketid on olnud hinnaliidrid alates turule tulekust ja jätkame selle strateegiaga ka tulevikus. Kindlasti on tarbija hakanud rohkem toidukaupade hindu jälgima. Suuri muudatusi igapäevasesse toidukorvi kuuluvas ei ole näha. Võiks järeldada, et valitakse hoolikamalt alternatiivsete toiduainete seast ja tehakse võimalusel ost soodsamat hinda pakkuvast kauplusest, kuid otseselt ostmata ei jäeta," kommenteeris ta arenguid toiduaineturul.
Seotud lood
RIMI Baltic Groupi netokäive käesoleva
aasta jaanuaris oli 83,7 miljonit eurot, mis võrreldes eelmise aasta sama
perioodi tulemusega tähendab 18,9 protsendilist käibekasvu, teatas
ettevõte.
Homme ja ülehomme on Rimis poe avamise
päev, uue kaupluse saavad Viljandi ja Rakvere elanikud.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.