Bussijuhte ja teisi transpordispetsialiste
ühendav Transpordi Ametiühing kritiseerib teravalt valitsusringkondades levivat
mõtet rahapuuduse tõttu ühistranspordi dotatsioone vähendada.
"Nimetan ühistranspordi kärpimise ideed kõige jaburamaks mõtteks, mis kütusekriisi ajastul kellelegi üldse pähe võib lüüa," ütles ametiühingu esimees Peep Peterson.
Petersoni sõnul üritatakse mujal just ühistranspordi jõulise toetamisega kütusetarbimist ja sellega ka hinnašoki mõju majandusele vähendada. "Eesti valitsus näib seevastu tahtvat kõik rahvuslikud säästukroonid roosa paelaga kokku köita ning need andamina Siberi naftaässadele saata. Väga nupukas tegu," ironiseeris Peterson.Transpordi Ametiühingu analüütikute hinnangul on ühistranspordi toimimine kahtluse all isegi tänase finantseerimistaseme juures, maavalitsused kuulutavad tühiseks liinihankeid, sest riigil puudub võimalus ettevõtetele omahindagi maksta.Transpordi Ametiühing sõlmis bussisektori tööandjatega kaheaastase palgaleppe ja töörahu möödunud aasta detsembris, kui Eestis ähvardas bussijuhtide tähtajatu üldstreik.
Seotud lood
Vastavaldatud statistika näitab, et Rootsis
on teises kvartalis auto kasutamine aastatagusega võrreldes vähenenud.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.