Tehnilise Järelevalve Amet avastas juunis
Tallinnas korraldatud mobiililevi kvaliteedi mõõtmiste tulemusel, et kolme
suurema mobiilioperaatori võrgud on võrdsel tasemel.
Levi mõõtmisel tuvastas Tehnilise Järelevalve Amet, et tugevamat signaali esines Tele2 võrgus 63,1%-l juhtudest, EMT võrgus 50,2%-l juhtudest ja Elisa võrgus 66%-l juhtudest. Nõrgemat signaali tuli ette Tele2 võrgus 6,2%-l juhtudest, EMT võrgus 12,9%-l ja Elisa võrgus 7,3%-l juhtudest, teatas Tele2 oma pressiteates.
Infokadu mõõtmisel sidekanalis teekonna läbimise aja jooksul tuvastas Tehnilise Järelevalve Amet, et Tele2 võrgus esines minimaalselt bitivigu 87%-s andmeülekannetes, EMT võrgus 83%-s andmeülekannetes ja Elisa võrgus 91%-s andmeülekannetes. Suur bitivigade osakaal põhjustab näiteks hakkimist ja kõne moonutamist.
Kõnede õnnestumise protsent, mille puhul valitud kõne õnnestus edukalt lõpetada, ilma, et oleks olnud teade „võrk hõivatud“, „teeninduspiirkonnast väljas“ või kõne muul viisil katkenud, oli Tele2 võrgus 91,4%, EMT võrgus 92,4% ja Elisa võrgus 94,7%.
Tehnilise Järelevalve Amet rõhutab, et ükski parameeter eraldiseisvana ei iseloomusta seda, millise ettevõtte teenus on parim, vaid esmalt iseloomustab võrku pigem tehniliselt. Kvaliteedi juures mängib rolli ka see, mismoodi on sideettevõte oma võrgu häälestanud ja optimeerinud – ehk tugev levi või muu näitaja ei pruugi alati tähendada head kvaliteeti.
Mõõtmised teostati 10.– 12. juunil Tallinna suurematel tänavatel autosse paigaldatud telefonilt, mis sooritas liikumise pealt pidevalt testkõnesid AS EMT, Elisa Eesti AS ja Tele2 Eesti AS mobiiltelefonivõrkudes.
Seotud lood
Elisa pöördus tarbijakaitseametisse
avaldusega, milles palub ära keelata tarbijatele ebatõest infot jagav EMT
reklaam, mis väidab EMT leviala paremust.
Tele2 müüb mobiiltelefoni Mõmmifon, mis on
mõeldud lastele alates kolmandast eluaastast. Mõmmifonilt saab välja helistada
ja sõnumeid saata ainult neljal, lapsevanema eelnevalt sisestatud numbril,
kirjutas Järva Teataja.
Eile ja täna said tuhanded Elisa kliendid
kõnesid tundmatult Madagaskari numbrilt. Elisa paneb oma klientidele südamele,
et nad ei võtaks vastu tundmatult välismaiselt numbrilt tulnud kõnesid ega
helistaks neile ka tagasi.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.