Teisipäeval tegi toornafta maailmaturuhind
suurima kukkumise viimase 17 aasta jooksul ning odavnemine jätkus eilegi,
kirjutas Kauppalehti.
"Toornafta hinna alanemine mõjutab kütuste hindu Soomes, kui nafta hinnad püsivad all veel mõne päeva. Kui nafta hind hakkab siiski üles ja alla liikuma, ei pruugi tarbijahinnad sellele ülemäära reageerida, sest turud on ebakindlad ja närvilised," lausus Soome nafta- ja gaasiliidu juht Jarmo Nupponen.
Teisipäeval maksis naftabarrel maailmaturul 138 dollarit, aastaga on hind kasvanud pea poole võrra. Isegi veel juuli algul maksis naftabarrel 147 dollarit.
„Põhjust, miks nafta peaks olema nii kallis, pole,“ sõnas Nupponen, „USAs vähenes sel suvel esimest korda nii 20 aasta jooksul bensiinitarbimine, aga seda ei ole veel näha kütusehinna languses.“
Nuppose sõnul on hindade alanemiseks mitmeid põhjuseid. Ta loetleb USA kinnisvarakrahhi, Brasiilia kütusetööliste streigi lõpp ning Nigeeria üldise olukorra paranemist.
Ühes naftabarrelis on 159 liitrit toornaftat.
Autor: Mariliis Pinn, Liis Kängsepp
Seotud lood
Eesti kütusemüüjad ei soovi tarbijale
odavat kütusehinda lubada, sest olukord maailma naftaturul on ebaselge.
Bensiinihind Rootsi tanklates langeb
jätkuvalt, käies käsikäes toornafta maailmaturu hinnaga.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.