Mercedes-Benz sõiduautode Eesti müügijuht
Allan Kaldoja tõdes, et kuna müügisektori mahud ja katted on sel aastal
võrreldes eelmisega langenud, kajastub see ka müügiinimeste palkades.
Tulemuspalga kompenseerivad erinevad preemiakampaaniad ja müügivõistlused.
„Kuna müügimeeste palk on seotud kasumiga, mis nad firmale teenivad ning pea kogu Eesti müügisektori mahud ja katted on sel aastal võrreldes eelmisega langenud, kajastub see loomulikult ka müügiinimeste palkades,“ lausus Mercedes-Benz müügijuht Allan Kaldoja aripaev.ee päevaküsimusele, kas töötajate sissetulek on hakanud langema.
Kaldoja lisas, et Silberauto hoiab omalt poolt aga müügimeeste optimistlikku vaimu ja head meelestatust erinevate preemiakampaaniate ja müügivõistlustega, kus parimatel müüjatel on võimalik teenida lisatasusid, mis nende tulemuspalga languse kompenseerivad.