Eilses Äripäevas ilmunud lugu bussifirma
GoBus kahjumitest, miinusesse jõudnud omakapitalist ning ähvardavast
kriminaalkaristusest on ohu märk ka Saaremaa niigi trööstitule bussiliiklusele,
tõdes eile Saare maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna juhataja
kohusetäitja Mika Männik.
“Lugesin Äripäeva, kuid võin öelda, et vedaja ei saa päeva pealt lihtsalt ära kaduda. Lepingu järgi on GoBusil etteteatamisaega kolm kuud, kui nad soovivad lepingu üles öelda,” sõnas Männik, lisades, et kuna vedajafirmaga on sõlmitud haldusleping, ei saa seda ka ühepoolselt üles öelda, vaid ainult poolte kokkuleppel, kirjutas Saarlane.
AS-i GoBus Saaremaa osakond peab Saare maakonna liine teenindama kuni uue vedaja leidmiseni. Männik märkis, et pärast 11. septembrit peaks ka Saare- ja Muhumaa bussiliikluses selgus tulema.
Seotud lood
Go Bus asub koostöös Tartu linnavalitsusega
arutama linnaliinide töö jätkumist, linnavalitsus teatas täna soovist lõpetada
liiniveoleping alates 2008. aasta 27. juunist, teatas Go Bus oma
pressiteates.
Ähvardav kriminaalkaristus, kümned miljonid
kroonid kahjumit ja miinusesse vajunud omakapital - see on Eesti suurima
turuosaga bussifirma GoBus paari tegutsemisaasta tulemus.
Kuigi Haapsalu Uksetehase nime järgi võiks arvata, et tegemist on uksetootjaga, siis tegelikult valmistatakse Haapsalu külje all Uuemõisas ka aknaid. Ettevõte on keerulised ajad edukalt üle elanud ja tänavu plaanib avada esindussalongi ka Tartus.