Go Bus asub koostöös Tartu linnavalitsusega
arutama linnaliinide töö jätkumist, linnavalitsus teatas täna soovist lõpetada
liiniveoleping alates 2008. aasta 27. juunist, teatas Go Bus oma
pressiteates.
„Liiniveo leping Tartu linnaga on tänases majandussituatsioonis – kahe aasta jooksul muutunud kütusehindade, tööjõukulu jms juures - Go Busile majanduslikult kahjulik, oleme sellest ka linnavalitsust korduvalt teavitanud,“ ütles Go Busi tegevdirektor Rene Alpius. „Majanduslikult kahjuliku lepingu täitmine on vastuolus ka kehtivate õigusaktidega.“
Tartu Linnavalitsus tunnistab samuti, et samadel hanketingimustel nad uut vedajat leida ei looda. „Algavatel läbirääkimistel otsime koostöös lahendust, kuidas võiks reisijatevedu Tartus jätkuda kuni uue hanke väljakuulutamiseni,“ märkis Alpius.
Go Bus võitis 2005. aasta sügisel Tartu linnaliinide hanke ning sõlmis reisijateveoks viieaastase lepingu, mis hakkas kehtima 2006. aasta jaanuarist.
Seotud lood
Ähvardav kriminaalkaristus, kümned miljonid
kroonid kahjumit ja miinusesse vajunud omakapital - see on Eesti suurima
turuosaga bussifirma GoBus paari tegutsemisaasta tulemus.
Eilses Äripäevas ilmunud lugu bussifirma
GoBus kahjumitest, miinusesse jõudnud omakapitalist ning ähvardavast
kriminaalkaristusest on ohu märk ka Saaremaa niigi trööstitule bussiliiklusele,
tõdes eile Saare maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna juhataja
kohusetäitja Mika Männik.
Regionaalminister Vallo Reimaa sõnul on
Valga maavanem Georg Trašanovi ning Go Busi töötajate juhtum raskesti seostatav
varem aset leidnud kinnipidamiste ning ülekuulamistega.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.