Hillar Tederi kontrolli all oleva
investeerimisfirma tütarettevõte OÜ Auto Forte Balticu nõukogu liige Raido
Toonekurg ütles, et läbirääkimised uue Peugeot’de importööri K.W. Bruuniga juba
käivad ja lepingu sõlmimine on vaid vormistamise küsimus.
Peugeot lõi täna käed uue importööriga, taanlaste ettevõtte K.W. Bruuniga.
„Usun, et see on õige pea vormistamise küsimus, millal see leping saab alla kirjutatud. Autokaubanduses on nii, et kui kuskil Euroopa riigis on olemas ühe kaubamärgi jaekauplus, siis on õigus seda kauplust avada ka kõigis muudes riikides,” oli OÜ Auto Forte Balticu nõukogu liige ja endine Kommest Auto juht Raido Toonekurg kindel.
Ettevõtja märkis, et ta ei tea, kas nende kõrval ka teisi diilereid tuleb Peugeot’d müüma, aga ruumi oleks ka mitmele edasimüüjale. „Eesti on ju suur. Päriselt ka. Kindlasti ei kavatse me igal pool Eestis müüa,” ütles ta aripaev.ee-le.
Auto Forte ostis Kommest Autokeskustelt kolm salongi juulis, kaks salongi on Tallinnas (Sõpruse pst-l ja Tartu mnt-l) ja üks Tartus (Ringtee tänaval). „Eesmärk on autokaubandus ja eeskätt Peugeot’de müük seal salongides. Hetkel on plaanis alustada kolme salongiga, eks tulevik näitab, kas ostame veel või ehitame juurde. Kõik variandid on võimalikud,” rääkis Toonekurg ostu tagamaadest.
Toonekurg paarikuulist seisakut Peugeot’de müügis väga suure tagasilöögina ei näe. „Neid tulemusi tasub 3-4 aasta pärast uuesti vaadata. Prognoosida tasub pikemalt, mitte lähihetki üle hinnata. Loomulikult teeb see asju keerulisemaks, aga kui vaadata Euroopa turgu, siis Peugeot’ grupp on suuruselt teine automüüja, usun, et ka meie turg liigub Euroopa suunas,” vastas Toonekurg küsimusele, kuidas Peugeot segased ajad Eestis üle elab.
Toonekurg usub enda sõnul, et praegune majanduskeskkond tuleb pigem Peugeot’le kasuks. „Inimesed teavad Peugeot’ märki, see on olnud heas positsioonis Eestis. Vaadates majanduses toimuvat, tekitab see Peugeot’le eelissituatsiooni. Paistab, et ka Eesti autoturg hakkab lõpuks liikuma väikeauto suunas, arvestades kütusehindu ja majanduslangust ja võimalikku CO2-põhist maksustamist. Peugeot on kõige väiksema CO2 väljalaskega auto. Loomulikult ei juhtu see mõne kuuga või poole aastaga, see on pigem 2-3 aasta perspektiiv,” oli autoärimees optimistlik.
Endise Peugeot’ maaletooja juht Toonekurg peab uue importööri plaane ambitsioonikateks.
„See on nende soov. Peugeot’l on üle 7% turuosa Euroopas. Meie plaanid nii ambitsioonikad pole, aga see pole ka välistatud,” kommenteeris endine Kommest Auto juht uue maaletooja soovi saavutada 8% turuosa.
Eelmise aasta lõpus hindas toonane Peugeot’ maaletooja Kommest Auto Peugeot’ turuosa Eestis 4,9 protsendile.
Auto Forte Baltic Latvia, mis on Hillar Tederi kontrolli all oleva investeerimisfirma Ühendatud Kapital tütarfirma, sai hiljuti ka Läti Peugeot’de diileriks, kirjutas baltic-course.com. Maaletooja on seal endiselt Kommest Auto tütarfirma Lauva Auto.
Auto Forte Latvia hakkab Peugeot’sid Lätis müüma augusti keskpaigast. Auto Forte Latvia omanikel on kokkulepped Peugeot’ autotehasega ja ettevõttel on õigus müüa edasi varuosasid, vahendas uudisteagentuur LETA.
Hillar Teder on Lätis võtnud ette peale Peugeot'de edasimüügi Honda. Nimelt on Auto Forte Latvia omanikel väiksem osalus ka Honda edasimüügiga tegelevas ettevõttes Latvia Nippon Auto. Eesti ärimeeste Hillar Tederi ja Margus Kanguri loodud Nippon Auto sai Honda esindajaks Lätis pärast seda, kui Honda Baltic lõpetas koostöö finantsraskustesse sattunud edasimüüja Bensons Autoga.
Seotud lood
Ettevõtja Hillar Tederi kontrolli all olev
investeerimisfirma Ühendatud Kapital valmistub alustama Peugeot'de müüki, mille
õigusest mõni aeg tagasi Toomas Rüütmanni Kommest Auto ilma jäi.
Saksa Auto juhatuse liige Jussi
Pärnpuu leiab, et viimased kuud on Peugeot’le halvasti mõjunud ning Peugeot’
positsioon on Eesti turul ülivilets.
Peugeot lõi täna käed uued importööriga,
taanlaste ettevõtte K.W. Bruuniga. Ettevõtjad loodavad, et teevad kolmekuulise
pausi tasa septembris algava reklaamikampaaniaga.
AS Kommest Auto juhatuse liikme Toomas
Rüütmanni sõnul on tal hea meel, et taanlased on usaldanud eestlasi ja suur osa
nende komplekteeritud meeskonnast pärineb Kommest Autost.
Kõik teadsid Helenet (42) kui sooja ja elava iseloomuga edukat naist. Tööl olles oli ta asjalik ning kodus tegeles laste ja majapidamisega. Õhtuti premeeris ta end tihti pokaali veiniga, et igapäevaseid muresid vaigistada ja stressi leevendada. Viimasel ajal vaevles ta aga unetuse käes ja ka lähedaste sõnul hakkas ta oma sära kaotama. Enese teadmata viis pidev veinitamine naise sügavamale alkoholi lõksu ja õhtusest lõõgastusrituaalist sai hoopis uneprobleemide põhjustaja. Helene jagab oma lugu, kuidas ta sõltuvusest vabanes ja enda elus uue lehekülje keeras.