Eesti kange alkoholi tootjaid ühendava
Alkoholitootjate Liidu andmetel kukkus juulikuus kange alkoholi müük eelmise
kuuga võrreldes 62 protsenti.
Liidu juhatuse esimehe Janek Kalvi kinnitusel on tegemist siiski lühiajalise anomaaliaga, mis on otseselt tingitud kange alkoholi aktsiisi tõusust.
“See ei kajasta täna veel tarbimise langust või muutust reaalsetes müükides, vaid on sisuliselt tootmise vähenemine,” rääkis Kalvi, kelle sõnul tootmise langus jätkub tõenäoliselt veelgi. “Ostutellimused on väiksemad kui tavapäraselt ja enne aktsiisitõusu kokkuostetud varusid müüakse veel mitu kuud,” ütles Kalvi kalev.ee'le
Seotud lood
Soome valitsus teatas, et ei plaani tõsta
viinamaksu, mida osad erakonnad pooldavad, vaid plaanib vaadata alkoholi
tarbimise arengut ning siis otsustada. Küll aga plaanitakse tõsta
tubakatoodetele lisatavaid makse.
Õige pea hakatakse alkoholi müüma üle riigi
hommikul kella kümnest kuni õhtul kümneni, uue korra tõttu kauplused lahtioleku
aegu muutma ei rutta, kuid keelu kestmist hommikul kella kümneni peavad
poepidajad jaburaks.
Pandipakendisüsteemi laiendamine kange
alkoholi klaastaarale tekitaks jäätmetöötlejatele kümnete miljonite kroonide
suurust lisaväljaminekut, mistõttu ei ole töötlejad sellest huvitatud.
Norde Centrumis tegutsev alkoholipood
WineStore kaotab uue alkoholimüügi seadusega rohkem, kui võidab. WineStore
juhataja Tõnu Krausi sõnul jääb pood ka edaspidi klientidele avatuks kella
kaheksani õhtul.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.