Tänasest saab K-arvutisalongi nimeks Klick.
Uus nimi iseloomustab paremini kogu digikaupade tootevalikut ning on ka
välisturgudel selgemini mõistetav, põhjendab firma juht Marko Kalve.
Klicki poed ei vahetanud tema sõnul mitte ainult nime, vaid muutus kogu kontseptsioon. "Eesmärk on muuta kliendile ostu tegemine lihtsamaks: kauplused asuvad kaubanduskeskustes headel positsioonidel, uus siselahendus teeb kliendil õige toote leidmise kergemaks ning jätkuvalt pakume parimat hinda Eestis," kinnitas Kalve.
Uus siselahendus on välja töötatud Eestis. Lisaks välistele muutustele on Klicki kaubavalik firma teatel edaspidi külluslikum ning kvaliteetsem. Tootevalikus on esindatud vaid parimad digikaupade brändid nagu HP, Sony, Dell, Samsung, LG, Olympus, Canon, Nikon jt. Põhjuseks nende toodete parem sobivus kliendi ootustega ning hea kvaliteet, teatas Klick.
Klick on Eesti suurim digipoodide kett, kus müüakse iga kolmas sülearvuti, iga neljas digitaalne fotoaparaat ning ligi pool tuhat telerit kuus. Klickil on üle Eesti 29 poodi.
ASi Klick Eesti omanikeks on Eesti eraisikud ja Skandinaavia investeerimisfond Askembla.
Seotud lood
K-Arvutisalongi juhatuse liige Henri Ploom
ütles aripaev.ee-le, et kui ükski suurem tootmiskompleks maha ei põle, siis
elektroonika hinnad enam ei tõuse.
K-Arvutisalongi juht Peeter Kargu ütles
kommentaariks teenindaja 22 500kroonise kuupalga kohta, et see on täiest reaalne
ja uus palgarekord tuleb veel tänavu detsembris.
Uue sarja esimene saade!
Elisa Eesti juht Andrus Hiiepuu rõhutab uhiuues sarjas “Juhtides tulevikku”, et suurfirmad liiguvad kestlikkuse suunas ja sellega kujundatakse ümber tööstusharud. Kes pole sellega kaasas, jääb lihtsalt maha.