Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kaamos KV: Apple on teinud suurepärast turundustööd
Kaamos Kinnisvara OÜ arendusjuht ja
Tammsaare Ärikeskuse juhatuse liige Ivar Vahter leiab, et öine iPhone'i
nõudlejate järjekord näitab Apple'i head turundustööd, millest teisedki õppida
võiksid.
Aripaev.ee küsis Vahterilt: „Mille nimel olete nõus terve öö järjekorras seisma?“
Vahter vastas: „See, et inimesed on nõus terve öö järjekorras seisma, on Apple’i suurepärase turundustöö tulemus. Tootekommunikatsioon toimib suurepäraselt ja siin on teistel turundajatel väga palju õppida."
„Olen ise iPhone'i kasutaja, uut mudelit mul küll ei ole. Viimane on ärikliendile siiski hea tööriist. Olles tehnoloogiahuviline ja seda teemat uurinud, võib öelda, et märksõnad nagu kiire internet läbi 3G võrgu ja ühilduvus Office'i programmidega on juhtival tasandil inimestele olulisteks argumentideks," lisas ta.
Vahteri hinnangul on pääs infoni on nüüd niivõrd kättesaadav, et töö mittetegemist info puudumisega enam põhjendada ei saa. „On aga inimesi, kelle jaoks on info väga olulise tähtsusega, seda eriti juhtival tasandil," põhjendas ta nutitelefoni olulisust.
Möödunud nädala lõpus seisid huvilised
kultustelefoni iPhone pärast EMT esinduste juures sabas ka öösel. Eesti
ettevõtete juhtide hinnangul ei ole see niisugust ohverdust väärt.
Täna alustas EMT oma esindustes
kultustelefoni iPhone´i müüki, esimesed huvilised said oma telefonid kätte
südaööl, aga ka hommikul vara olid iPhone’i soovijaid esinduste ukse taga.
Apple kavatseb pühadehooajaks alandada
sülearvutite hinna alla $1,000, et ahvatleda tarbijat, kes on majanduskriisi
valguses hinnatundlikuks muutunud, vahendab Bloomberg.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.