ERGO eraisikute varakindlustuse riskijuhi
Tuuli Kalberg leiab, et Swedbanki lähenemine korterite kindlustamisele on
turundustrikk.
„Swedbanki lähenemine korterite kindlustamisele ei suurenda ega parenda kindlustuskaitset ega muuda tõenäoliselt ka kindlustusmakset oluliselt soodsamaks. Tegemist on turundustrikiga, mis justkui teeb korteri omanikule kindlustuslepingu arusaadavamaks ja kindlustamise lihtsamaks,“ ütles Kalberg.
If Eesti Kindlustuse varakindlustuse vanemtootejuhi Merko Kimsto sõnul oli neil kunagi toode, mille hind sõltus tubade arvust. "Korteri kindlustamiseks võib kasutada erinevaid metoodikaid. Seitse aastat tagasi tõi If Eesti Kindlustus esimesena Eestis turule toote, kus kindlustusmakse sõltus korteri tubade arvust. Mõne aja möödudes lõpetasime selle toote müügi, sest kliendi jaoks polnud olulist vahet, kas kindlustusmakse arvutatakse tubade arvust või korteri üldpinnast sõltuvalt,“ ütles ta.
Kimsto lisas, et korteri üldpinda teab iga korteriomanik, mistõttu on sõlmimine võrdväärselt lihtne.
Kalbergi sõnul lähtub ERGO vara kindlustamisel kindlustussummast, mis lepitakse kindlustusvõtjaga kokku personaalse nõustamise käigus, vältides nii ala- kui ülekindlustamist. „Seega on ERGOl töötav lahendus olemas ning selle muutmist pole meil hetkel plaanis,“ lisas ta.
„If oli ka esimene kindlustusselts Eestis, kes hakkas pakkuma lihtsat lepingu sõlmimise võimalust kindlustustelefoni vahendusel ja interneti teel e-büroos. Kiire ja lihtne lepingu sõlmimisprotsess ning kliendisõbralik kahjukäsitlusprotsess on ühed olulisemad põhjused, miks iga teine kodu kindlustanud klient on oma kindlustuspartneriks valinud just If Eesti Kindlustuse,“ lisas Kimsto.
Swedbanki varakindlustusselts tuli turule uue korterikaskoga, mis peaks korteri omanikule selge ja lihtne olema.
Seotud lood
Oktoobri esimesel päeval avasid ERGO
Kindlustus ja UniCredit Bank Eesti filiaal ühiskontori Tallinnas Liivalaia
tänaval, kuhu oodatakse nii era- kui ärikliente.
Swedbanki varakindlustusseltsi esimees Jan
Andresoo sõnul tahtsid nad teha korterikaskost toote, mis oleks lihtne ja
kaitseks inimest ning tema kodu, mitte panka.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.