• OMX Baltic0,23%293,21
  • OMX Riga0,61%890,71
  • OMX Tallinn−0,03%1 863,38
  • OMX Vilnius0,09%1 137,94
  • S&P 5002,13%5 638,94
  • DOW 301,65%41 488,19
  • Nasdaq 2,61%17 754,09
  • FTSE 1001,05%8 632,33
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,05
  • OMX Baltic0,23%293,21
  • OMX Riga0,61%890,71
  • OMX Tallinn−0,03%1 863,38
  • OMX Vilnius0,09%1 137,94
  • S&P 5002,13%5 638,94
  • DOW 301,65%41 488,19
  • Nasdaq 2,61%17 754,09
  • FTSE 1001,05%8 632,33
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,05
  • 26.09.08, 17:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coca-Cola: oleme Eestis konkurentsitult armastatuim

Coca-Cola on Eestis konkurentsitult armastatuim karboniseeritud joogi bränd Eestis, ütles Coca-Cola Balti Jookide ASi avalike suhete juht Annikky Lamp.
"Eestis me sellise metoodika järgi Coca-Cola brändi väärtust ei mõõda, mis on ka loomulik – jutt ju brändi globaalsest väärtusest," kommenteeris Lamp Interbrandi maailma parimate kaubamärkide TOP 100, mis on koostatud diskonteeritud rahavoogude meetodi abil.
"Küll aga uurime me järjepidevalt spetsiifilisemaid brändiga seotud aspekte: tuntust, seda, kas jooki on proovitud jne," lisas Lamp.
"Ja ilmselt pole vaja lisada, et Coca-Cola on konkurentsitult armastatuim karboniseeritud joogi bränd Eestis, haarates peaaegu veerandi kogu segmendist," märkis avalike suhete juht.
Lamp tõestas väidet uuringu tulemustega, et Coca-Cola spontaanne teadlikkus 8-49aastaste tarbijate hulgas on 90% ja jooki on proovinud 95% vastanuist.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele