Tegelikult on ju täitsa tore, et telekanalid panevad nädalale punkti oma glamuursemate saadetega. Polegi ju paha mõte uuele nädalale vastu minna tundega, et vähemalt veel paarsada tuhat inimest on sinuga samal lainel teleri ees. Teha üks lõõgastav jook, võtta mõni maitsev suupiste ja nautida.
Sel pühapäeval on aga keeruline, sest suur osa saadete tippudest mahutab end ära kolme tunni sisse vaadatuimal õhtusel ajal.
Kommertskanalid on esitanud üksteisele väljakutse ja ei oskagi arvata, kas peale jäävad laulu- või tantsutähed. Tõehetk tõrjutakse ilmselt välja. Vähemalt nii näitab viimane TNS EMORi teleauditooriumi mõõdikuuring.
Veel septembris oli Hannes Võrno juhitud skandaalne tele-show vaadatuimate saadete TOP 20s esikohal, eelmisel nädalal ei mahtunud see aga esikümnessegi.
Kuidas tähed omavahel hakkama saavad, on raske ette ennustada. Tantsud tähtedega on kahe aastaga publiku südame võitnud, kuid laulutähed andsid läinud pühapäeval väga võimsa avalöögi - nii esinejad, žürii kui ka ülisümpaatsed saatejuhid.
Muidugi on võimalus vaadata kaht telerit korraga, aga see nulliks mõlemad saated. Samas võib ju loota ka reklaamipausidele, kuigi needki kipuvad eetris olema samal ajal.
Ise kaldun seekord ilmselt lauljate poolele. Lihtsalt uuem ja huvitavam ja kuidagi sümpaatsem tundub see asi.
Kuid sisimas loodan, et äkki juhtub ime ja telekanalid leiavad aegade osas kompromissi, sest tegelikult tahaks ikka tantsutähti ka kangesti näha.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.