• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 13.10.08, 21:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

A. Le Coq’il vähenes siidri müük 8%

Joogitootja A. Le Coq’il vähenes seoses sel aastal toimunud alkoholiaktsiisi tõusuga siidri ja long drinkide müük võrreldes eelmise aastaga 8%.
Kogumüük ulatus 9 kuuga üle 99 miljoni liitri, millest ligi 82,5 miljonit liitrit moodustas sisemaa müük. Ettevõtte nii sisemaa müük kui eksport vähenesid võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 7%, teatas ettevõte.
„Sel aastal toimunud alkoholiaktsiisi tõus on siidri ja long drinkide müüki vähendanud võrreldes eelmise aastaga 8%,“ ütles A. Le Coq’i juht Tarmo Noop ning lisas, et tervikuna on müügimahtude languse taga kehva ilmaga suvi ning majanduslangusest tingitud ostude vähenemine.
Ettevõtte juhi sõnul on ettevõtte 9 kuu kogumüügis võrreldes eelmise aastaga jäänud samale tasemele õlle müük, mis on tingitud turuosa tõusust. „Olgugi, et õlleturg tervikuna kahanes 6,7% , suutsime meie säilitada oma varasema müügitaseme ning peame seda antud turusituatsiooni silmas pidades heaks tulemuseks,“ kommenteeris Noop, lisades, et samale müügitasemele jäi ka mahlade tootegrupp.
A. Le Coq on Eesti suurim joogitootja, kelle toodete sortimendis on 10 tootegruppi, neist suurimad on õlu, vesi, mahl ja karastusjook. A. Le Coq’i olulisemateks brändideks on A. Le Coq, Fizz, Aura ja Limonaad.

Seotud lood

Uudised
  • 14.02.10, 10:15
A.Le Coq tahab siidriga maailma vallutada
Joogitootja A. Le Coq plaanib jõuliselt suurendada siidrieksporti Euroopasse ja kasvatada igal järgneval aastal ekspordi müügimahte 50%.
Uudised
  • 28.05.08, 14:31
Saku: enne läheb Jumala päike looja, kui A. Le Coq suurimaks saab
Saku Õlletehase finantsdirektor Inga Kuusik ütles aripaev.ee küsimusele, millal saab A. Le Coqist Eesti suurim õllefirma, vastates, et enne läheb Jumala päike looja.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele