Sebe tegevjuht Hugo Osula ütles, et see, et
kütuse hind on natuke langenud annab võimaluse palkasid tõsta, mitte
aga bussipileteid odavamalt müüa.
„Meie bussipiletihinnad ei sõltu täna enam kütuse hinnast. Sõltub sellest kas suudame lähiaastatel oluliselt bussijuhtide palku tõsta. Sellest aga sõltub kas 3-5 aasta perspektiivis meil üldse bussijuhte Eestisse tööle jääb“ kommenteeris Osula küsimust, kas maailma kütusehindade langus võimaldab langetada ka bussipiletite hindasid.
Ta lisas, et bussiettevõtete ja ühistranspordi korraldajate esimene eesmärk peaks olema leida ressurss bussijuhtide palgatõusuks. „Kogu meie bussijuhtide noorem põlvkond töötab Soomes ja ka Eestis esimesed kogemused saanud juhid võtavad koheselt tee ette naaberriiki bussijuhiks. Ja nad ei mõtlegi sealt tagasi tulla enne, kui siin makstakse 1100-1200 eurot kätte.
„Me jookseme Eestis tööjõust tühjaks, kui ei suuda palku tõsta“ sõnas ta
„Nafta hinna langus 140 dollarilt 70 piirile on Eesti tanklates kütuse hinda alandanud ju vaid mõned kroonid . See, et kütuse hind on natuke langenud annab mõistusega ettevõtjale võimaluse leida ressurss palgatõusuks, aga mitte toodangut odavamalt müüa “ ütles Osula, lisades, et kütusehinna langus võib olla väga ajutine.
Seotud lood
Reisijatevedu pakkuv ettevõtte Sebe on
sunnitud koondama 38 inimest. 32 bussipargi töötajat kaotavad töö Narvas ja
6 Tartus. Koondamise põhjuseks toob bussifirma, et tegutseti rendialal ning
omanik otsustas pinna Maxima toidukauplusteketile müüa. Sellega tuli tegevus
lõpetada.
Bussiettevõte Sebe tõstab kahe kuu jooksul
teist korda bussipiletite hindu ja alates 1. juulist hakkab täispilet
Kuressaare-Tallinn liinil maksma praeguse 205 krooni asemel 250 krooni.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.