Vene rubla jäi seekord devalveerimata ning
turud liikusid vaatamata hirmsale kuuldusele tõusuteel.
Kas pole naljakas, kuidas turg vahel uudistele ja spekulatsioonidele reageerib? Eilne hommik algas Vene ajalehe Kommersant uudisega Vene rubla võimalikust devalveerimisest 10 protsendi ulatuses. Mida tegi aga selle peale turg? Tõstis rubla hoopis tugevnemisele veelgi järsemalt, kui seda on teinud aastate vältel. Ja lisaks veel üheksa aasta tugevaimale tasemele dollari suhtes.
Miks peaks liikvele minema jutt devalveerimisest, kui tegelikkuses on reservis raha piisavalt ning uudis vaid ärritaks ning erutaks välismaailma?
Ei tea. Kuid parem karta, kui kahetseda, ütleb vanasõna.
Investorite usk Venemaa valuutasse siiski väga kõikuma ei löönud. Rubla-nomineeritud aktsiaindeks Micex kiikus terve päeva rõõmsalt mõneprotsendilisel plusspoolel ja ka dollar-nomineeritud RTS-indeks liikus tõusvas joones.
On vist kõiki muidki maailma ajalehti on süüdistatud kõmulise info edastamises, kui kardetav võimalik stsenaarium lõpuks täide ei lähe.
Mis aga saaks siis, kui seda infot poleks kunagi ilmunud ja oluline sündmus tabaks maailma ootamatult? Tagajärjed oleksid kindlasti palju valusamad. Seega, kui ilmub uudis võimaliku tulevase sündmuse kohta, tasub lihtsalt olla tähelepanelikum. Õigeaegne tegutsemine on tihti ainus, millega end kaitsta saab ja tagantjärele targad oskame me olla kõik.
On siiski saanud üsna selgeks, et esimesena lüüakse maha sõnumitooja, sest kellegi verd peab pritsima. Vahel lüüakse enne sõnumi kuulamist.
Seotud lood
Venemaa valitsus ja keskpank kinnitavad
murelikuks muutunud kodanikele, et kuuldustel rubla devalveerimisest ei ole
mingit alust.
Venelaste usk rubla vastu on kõikuma löönud
ning ehkki valitsus kinnitab, et devalveerimist ei tule, on paljud hakanud
sääste valuutasse vahetama.
Rubla jätkas täna USA dollari suhtes
nõrgenemist spekulatsioonide peale, et riigilt abilaenu saanud pangad ja
ettevõtted konverteerivad need rubla devalveerimise kartuses valuutasse,
vahendas Bloomberg.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.