• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 28.10.08, 09:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volkswageni aktsia tõusis 124 protsenti

Aktsia hind sulgus 123,7 protsenti avanemishinnast kõrgemal, millega tõusis 260,48 euro võrra tasemele 471 eurot.
Eesti kroonides teeb see tõusuks pea 4076 krooni ning lõpphinnaks pea 7370 krooni.
Päevasiseselt käis aktsia raketina ära tasemel 635 eurot, mis tähendab pea 202protsendilist lendu. See tõstis autotootja turuväärtuse erakordsele tasemele 192 miljardit eurot, millega sai väärtuslikumaks, kui kõik USA ja Euroopa autotootjad kokku.
Tõusu põhjuseks on teise autotootja Porsche osaluse oluline suurenemine Volkswagenis. 2009. aastaks on plaanis firmal suurendada osalust 75 protsendini, kui seda majanduslik olukord lubab. Praegu on Porsche kontrolli all aktsiate ja optsioonide kaudu üle 74 protsendi Volkswageni aktsiatest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Allpool on toodud aktsia eilne päevasisene liikumine:
Volkswageni aktsia tõusis 124 protsenti

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele