Uus reklaamiseadus näeb ette kohaldada
hasartmängu reklaamile kehtestatud regulatsiooni ka hasartmängumängukohas
lubatavate tegevuste reklaamile.
Lisaks homsest kehtima hakkavale uuele reklaamiseadusele, mis karmistab muuhulgas alkoholi reklaami tingimusi ja reguleerib SMS-laenu andmist, tehti muudatusi ja täiendusi ka hasartmängu reklaami osas. Hasartmängu, mängukoha ja hasartmängukorraldaja reklaam on üldreeglina keelatud, välja arvatud seaduses sätestatud juhtudel, teatas majandusministeerium.
Seni on probleemiks olnud aga hasartmängukohas olevate toitlustusasutuste reklaam, mis ei ole otseselt hasartmängu reklaam, küll aga kutsub tegelikkuses hasartmängukohta.
Äsja riigikogus vastu võetud hasartmänguseadus laiendab veelgi hasartmängukohas lubatavaid tegevusi, võimaldades seal vaba aja ja kultuuriürituste korraldamise. Seetõttu näeb reklaamiseadus ette kohaldada hasartmängu reklaamile kehtestatud regulatsiooni ka hasartmängumängukohas lubatavate tegevuste reklaamile.
Uude reklaamiseadusesse on koondatud enamik seni eriseadustes olevast reklaamialasest regulatsioonist, nagu näiteks advokaadi, vandetõlgi, notari, kohtutäituri patendivoliniku reklaami regulatsioon. Ainult väga spetsiifilistele valdkondadele ja sihtgruppidele suunatud (nt ravimite, väärtpaberite ja investeerimisfondide reklaam) regulatsioon on jäetud eriseadustesse kui vastavaid teemavaldkondi kõige suurema täpsusastmega reguleerivasse õigusakti.