• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 31.10.08, 16:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pidu kasiinos ei või enam reklaamida

Uus reklaamiseadus näeb ette kohaldada hasartmängu reklaamile kehtestatud regulatsiooni ka hasartmängumängukohas lubatavate tegevuste reklaamile.
Lisaks homsest kehtima hakkavale uuele reklaamiseadusele, mis karmistab muuhulgas alkoholi reklaami tingimusi ja reguleerib SMS-laenu andmist, tehti muudatusi ja täiendusi ka hasartmängu reklaami osas. Hasartmängu, mängukoha ja hasartmängukorraldaja reklaam on üldreeglina keelatud, välja arvatud seaduses sätestatud juhtudel, teatas majandusministeerium.
Seni on probleemiks olnud aga hasartmängukohas olevate toitlustusasutuste reklaam, mis ei ole otseselt hasartmängu reklaam, küll aga kutsub tegelikkuses hasartmängukohta.
Äsja riigikogus vastu võetud hasartmänguseadus laiendab veelgi hasartmängukohas lubatavaid tegevusi, võimaldades seal vaba aja ja kultuuriürituste korraldamise. Seetõttu näeb reklaamiseadus ette kohaldada hasartmängu reklaamile kehtestatud regulatsiooni ka hasartmängumängukohas lubatavate tegevuste reklaamile.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uude reklaamiseadusesse on koondatud enamik seni eriseadustes olevast reklaamialasest regulatsioonist, nagu näiteks advokaadi, vandetõlgi, notari, kohtutäituri patendivoliniku reklaami regulatsioon. Ainult väga spetsiifilistele valdkondadele ja sihtgruppidele suunatud (nt ravimite, väärtpaberite ja investeerimisfondide reklaam) regulatsioon on jäetud eriseadustesse kui vastavaid teemavaldkondi kõige suurema täpsusastmega reguleerivasse õigusakti.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele