Täna tööd alustanud Tallinna trammijuhtide
õpperühma soovis tulla 50 inimest, kellest vastu võeti vaid 15. Seega
konkureeris ühele kohale 3,3 tahtjat.
«Septembris tegime trollijuhtide kursuse ja samamoodi registreerus inimesi väga palju. Aasta-poolteist tagasi otsisime tikutulega neid, kes tahaksid trammi- või trollijuhiks õppima tulla,»ütles Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondise liiklusteenistuse direktor Meelis Tartu Tallinna Postimehele.
Ta tõdes, et tõenäoliselt on niisugune tendents tingitud majandusliku olukorra halvenemisest ja sellest, et firmad on töötajaid kõvasti koondanud.
Tartu sõnul ületab trammijuhtide keskmine brutopalk praegu juba 10 000 krooni, mis on tõenäoliselt piisav stiimul sellesse ametisse asumiseks.
Seotud lood
Eesti Energia finantsdirektor Margus Kaasik
ütles tänasel elektrihinna tõusu käsitleval pressikonverentsil, et ka Eesti
Energia peab leidma võimalusi saamaks hakkama väiksema arvu töötajatega.
Vändra ja Võhma vabrikutest üle 80 inimese
koondava ASi Wendre juhi Vahur Roosaare sõnul plaanisid nad Võhma tootmise
sulgeda juba aasta eest.
Töötukassa andmetel võtab koondamine tuure
üles, oktoobris maksis kassa kollektiivse koondamise hüvitist 12 ettevõtte 366
töötajale.
Euroopa Liidu majanduskasv langeb tänavu
1,4%ni ning tuleval aastal oodatakse kasvuks vaid 0,2%, selgub täna avaldatud
Euroopa Komisjoni sügisesest majandusprognoosist.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.