• OMX Baltic0,33%294,97
  • OMX Riga0,5%893,04
  • OMX Tallinn0,01%1 878,58
  • OMX Vilnius0,34%1 140,81
  • S&P 5000,55%5 770,2
  • DOW 300,52%42 801,72
  • Nasdaq 0,7%18 196,22
  • FTSE 100−0,03%8 679,88
  • Nikkei 2250,26%36 982,08
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%96,5
  • OMX Baltic0,33%294,97
  • OMX Riga0,5%893,04
  • OMX Tallinn0,01%1 878,58
  • OMX Vilnius0,34%1 140,81
  • S&P 5000,55%5 770,2
  • DOW 300,52%42 801,72
  • Nasdaq 0,7%18 196,22
  • FTSE 100−0,03%8 679,88
  • Nikkei 2250,26%36 982,08
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%96,5
  • 06.11.08, 11:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pant: börsilt lahkumine kahekordistaks aktsia hinna

Tallinki omanik Enn Pant kinnitas usutluses Kauppalehtile, et Tallinki börsilt viimist pole kaalutud, kuna sellise teate peale kerkiks aktsia hind lakke.
„Tallinki börsilt äraviimine pole nii lihtne,“ selgitas Pant, „kui kas või vihjamisi tunnistaksime sellist mõtet, tõuseks aktsia hind kohe 100%. Pealegi müüksid aktsionärid oma osakuid praeguse hinnaga ainult siis, kui nad oleksid sundseisus."
Pant tõrjus ka väiteid, nagu oleks Tallink võtnud liigseid riske ja ettevõte on end lõhki laenanud. Kauppalehti andmetel ulatuvad Tallinki võlad praegu üle miljardi euro (seda on enam 15,6 miljardit krooni).
Pant tunnistas Kauppalehtile, et muidugi on finantskriis pankade rahakotiraudu koomale tõmmanud, ent kui Tallink täidab pankadele antud lubadused, ei tohiks olla probleeme raha saamisega.
„Meie peamised partnerid HSH Nordbank, Nordea, SEB ja Danske Bank on kõik kinnitanud, et Tallink kuulub nende olulisemate klientide hulka,“ sõnas Pant, „me pole kunagi reegleid rikkunud ja usaldus meie vastu on hea.“
Pant tunnistas, et üks Tallinki peavaluliinidest on Helsingi-Stockholm. „Aga need jutud, nagu oleksime Silja brändi ära rikkunud, on Viking Line’i blaa-blaa,“ sõnas Pant, „me pole Vikingile milleski kaotanud, kuigi on muidugi selge, et kui turule paisatakse paarsada tuhat tasuta piletit, läheb sotsiaalraha sinna, kuid tuleb ka vaadata selle tulemust.“

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele