• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5000,56%5 963,87
  • DOW 30−0,07%42 810,05
  • Nasdaq 0,93%19 755,37
  • FTSE 1000,22%8 102,72
  • Nikkei 2251,19%39 161,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,31
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5000,56%5 963,87
  • DOW 30−0,07%42 810,05
  • Nasdaq 0,93%19 755,37
  • FTSE 1000,22%8 102,72
  • Nikkei 2251,19%39 161,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,31
  • 12.11.08, 17:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BÖRS: General Motors mõjukam kui Hiina

Esmaspäevahommikune entusiasm globaalsetel aktsiaturgudel, mille tekitas Hiina majanduse abistamise pakett, jäi üsna lühiajaliseks ning selle varjutasid hirmud autotootja General Motorsi ellujäämise pärast.
Möödunud nädalavahetusel teatas Hiina majanduse abistamise paketist, mis hõlmab laenuabi, maksukärpeid ning kulutusi infrastruktuurile. Esimese reaktsioonina tõi see kaasa suure rõõmusõnumi aktsiaturgudele. Aktsiate hinnaralli toimus nii Aasia kui ka Euroopa börsidel ning rõõmu jätkus ka USAsse kauplemise esimestel tundidel.
Siis aga meeleolud muutusid. Kartused, et USA tööstuse üks kunagistest lipulaevadest, autotootja General Motors, võib peagi rahast tühjaks voolata, muutis meelolusid ning USA aktsiaturud lõpetasid kauplemispäeva pea protsendilises miinuses. General Motorsi aktsia hind ise kukkus siis pea veerandi võrra, millele lisandus eile veel 13 protsenti.
Negatiivsed meeleolud kaldusid eile edasi Aasiasse, Euroopasse ning liikusid koos maakeraga vähemalt täna õhtuni.
Investeerimisfirma Alexander Trading juht Tom Alexander selgitas ajalehele The Wall Street Journal, et praegu pole üldse hea aeg investeerimiseks ning tema hoiab suurema osa investeeringutes praegu rahas.
"Praegusel turul on võimalik kaubelda vaid nurga taga püüdes leida noppida midagi vääruslikku, mis võib teha suuri liikumisi ja seejärel kiiresti kasum võtta,” selgitas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 11.11.08, 09:03
BÖRS: Aasia hiinaralli vajus tänaseks ära
Eilne Hiina majanduse stimuleerimise pakett, mis põhjustas eile aktsiate hinnaralli alates Aasiast ning lõppes eile poole kauplemispäevaga USAs ning täna olid Aasia turud taas miinuses.
Uudised
  • 10.11.08, 09:09
BÖRS: Hiina rõõmustas Aasia aktsiaturge
Aasia aktsiaturgudel toimus pärast kolm päeva kestnud vaheaega esimene tõsine ralli põhjatuna Hiina 586 miljardi dollari suurusest majanduse abipaketist.
Uudised
  • 10.11.08, 12:29
BÖRS: Hiina pani Euroopa aktsiaturud rallima
Hiina teade 586 miljardi dollari suurusest majanduse abipaketist pani tõusma ka Euroopa aktsiaturud, suuremate turgude aktsiaindeksid oli keskpäevaks kerkinud üle kolme protsendi.
Uudised
  • 10.11.08, 20:49
General Motorsi aktsia viimase 60 aasta odavaim
USA autogigandi General Motorsi aktsiahind on Wall Streetil kukkunud viimase 60 aasta madalaimale tasemele, kuna ettevõte põletab raha rekordkiirusel ning võib seista silmitsi pankrotiga.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.12.24, 18:09
Navalis Group Shipbuilding & Offshore: 2024. aasta tulemused – uute võimaluste ja saavutuste aasta
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele