Maailma suurim internetipood Amazon.com on
üks väheseid helgeid kohti majanduslangusest sünges jaekaubanduses – täna teatas
firma, et on saavutanud selle aasta jõulumüügiga oma läbi aegade parima
tulemuse.
Üksi 15. detsembril, mis oli internetipoe jaoks selle aasta kõige aktiivsem müügipäev, müüs Amazon.com üle maailma 6,3 miljonit ühikut. Samal päeval läks ostjate poole teele 5,6 miljonit ühikut, mis kõik jõudsid firma kinnitusel jõuludeks ka kohale.
Amazoni aitab analüütikute sõnul suurus ja paindlikkus. Kasuks tulid ka viimasel nädalalõpul enne jõule suurt osa USAst tabanud talvetormid.
Firma aktsia kerkis uudise peale täna 6% 54,42 dollarile, vahendas Bloomberg.
Seotud lood
USA jaemüük kukkus sellel pühadehooajal
aastatagusega võrreldes 4%. Klient hoidis kõige rohkem kokku sellel aastal
riiete, elektroonika ning ehete pealt, näitasid SpendingPulse andmed.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.