Meil on üksikud võlgnikud, kuid pankrotis
SuperSeaCat jäi meile võlgu 400 000 krooni, sõnas puhastusteeninduse
ettevõtte SOL Eesti juhataja Allan Ronimois.
“SuperSeaCat, mis läks pankrotti - seal tegime mahakande 400 000 krooni ulatuses,” ütles Ronimois. "Meie jurist andis Soome-poolsele pankrotihaldurile asjad üle ning eks seal menetletakse. Loodan, aga ei usu, et sealt midagi eriti tuleb,” märkis ta.
"Samuti oli võlgu ka üks hotell, kuid seal on lausa isiklikud käendused taga," sõnas ta. Ronimois ütles, et selle hotelliga on kliendisuhe lõpetatud. "Seal olid makseraskused, nad soovisid omal jõul puhastada ja niimoodi kokku hoida. Kuid sealt loodame raha kätte saada."
"Võlgu on ka Pärnus Elmar Lepale kuuluv Chaplini restoran, mis läks pankrotti. Asjad on menetluses," lisas ta.
"Rohkem probleemseid asju pole ja püüame oma jõududega toime tulla. Inkassofirma teenuseid ei ole kasutanud," ütles Ronimois.
"Jälgime laekumisi ega lase üle ühe kuu võlgnevusi minna. Pigem leping aegsasti lõpetada, et ei tekiks mitme kuu võlga. Kindlasti hoiame klienti ja analüüsime igat klienti eraldi," rääkis ta.
Ta lisas, et kui tuntumatel ja suurematel partneritel tekib järsku pooleteise kuune makseviivitus, on tausta uuritud ja kui see on ikka puhas, jõutakse kokkuleppele. Ronimois märkis, et ka väiksemaid kõrgema riskikategooriaga kliente hoiatatakse siiski lepingu lõpetamisest ette.
Võimalikest pesumajade ühinemisest rääkis Ronimois, et SOLile on väiksemad firmad teinud ühinemisettepanekuid, kuid kuna nende kontseptsioon on erinev, on ära öeldud.
"Plaanime rajada üle-eestilist SOL pesulate ketti, kuid see on pikaajalisem protsess. Meil pole plaanis ennast suurtesse võlgadesse laenata, pigem ohutult laieneda. See on küll natuke aeganõudvam, kuid turvalisem,” sõnas Ronimois.
Seotud lood
Seebimulli nimelise pesumajade keti
omanikfirma Alexpress OÜ juhatuse liige Beniamin Pogasjani sõnul vaevleb
makseraskustes ligikaudu 40% pesumaja klientidest, kellest enamus on
väikesed ja keskmise suurusega hotellid.
Helsingi ringkonnakohus kuulutas eile välja
Tallinna ja Helsingi liinil opereerinud kiirlaevafirma SuperSeaCat pankroti.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.