• OMX Baltic−0,78%296,76
  • OMX Riga0,18%882,19
  • OMX Tallinn−0,48%1 893,1
  • OMX Vilnius−0,81%1 149,7
  • S&P 500−1,76%5 849,72
  • DOW 30−1,48%43 191,24
  • Nasdaq −2,64%18 350,19
  • FTSE 1000,7%8 871,31
  • Nikkei 225−1,2%37 331,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%94,05
  • OMX Baltic−0,78%296,76
  • OMX Riga0,18%882,19
  • OMX Tallinn−0,48%1 893,1
  • OMX Vilnius−0,81%1 149,7
  • S&P 500−1,76%5 849,72
  • DOW 30−1,48%43 191,24
  • Nasdaq −2,64%18 350,19
  • FTSE 1000,7%8 871,31
  • Nikkei 225−1,2%37 331,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%94,05
  • 05.01.09, 18:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Jaguar XJ pole tank

Automedia spioonifotograafide objektiivi ette jäi üdini uus Jaguar XJ.
Piltidelt ei saa küll eriti hästi aru, ent selle tugevasti maskeeritud Jaguar XJ prototüübi disain on radikaalselt erinev senisest ja isegi julgema joonega kui XF mudelil. Jaguari disanipealiku Ian Callum’i sõnade kohaselt on põhjus selles, et XJ müügiarvud on tunduvalt madalamad kui XF’il. Mida iganes see ka ei tähendaks, need on esimesed ülesvõtted uuest autost, ja see on maskeeritud nii, nagu Jaguari pole veel iial autot maskeerimas nähtud. Teisalt jällegi pole uue äriklassi sedaani veermik täiesti uus, kuna Jaguar otsustas praegu kasutatavat täisalumiiniumplatvormi modifitseerida ja anda sellele uueks nimeks X351. Ametlikult võetakse uus veermik kasutusele 2011. a kevadel. Pidades meeles, kuidas Ian Callum kiitis Mercedes CLS’i disaini, võib arvata, et uus Jaguar XJ on kombinatsioon neljaukselisest kupeest ja Jaguari traditsioonilistest disainielementidest.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele