Volkswagenist on viimastel aegadel
meediapealkirjades veidi "valede" pealkirjade all räägitud - hiiliv Porsche
ülevõtt, absurdne aktsiahind ning Saksa miljardäri Adolf Merckle enesetapp, kes
autotootja lühikeseks oli müünud. Kuid autotootja automüük näitab, et tegu on
põhjendatud edukusega.
Volkswagenil õnnestus möödunud aastal rohkem autosid müüa kui 2007. aastal. Ta kasvatas turuosa USAs ning müüb Hiinas juba sama palju autosid kui enda koduturul Saksamaal. Ettevõtte luksusbränd, Audi, on üks vähestest omataoliste seas, kes kasvatas eelmisel aastal müüginumbreid. Nii Mercedes kui ka BMW pole suutnud Volkswageniga sammu pidada, kirjutas Telegraph.co.uk.
2009. aasta ei tõota aga nii hea tulla, kui arenevatel turgudel jätkub allakäigutrepp. See võib olla ka põhjus, miks VW on küsinud Saksamaa valitsuselt osa kindlustusest, mis on mõeldud autotootjate turgutamiseks. Ta tahab kindlustada oma tagalat juhuks, kui asjad tõesti metsapoole kiskuma hakkavad.
See võib teisi autotootjaid panna kulmu kortsutama, et miks VW peaks nii edukana üldse abi saama, kuid VW-l on samasugune õigus garantiidele nagu tema rivaalidel.
Seotud lood
Saksa miljardär Adolf Merckle tegi
enesetapu. Tema perekonna sõnul oli enesetapp tingitud tema kokkuvarisenud
äriimpeeriumist, kirjutas Bloomberg.
Porsche Automobil Holding SE teatas täna,
et müüb 5% oma Volkswageni aktsiatest, et pehmendada hiljutist volatiilsust
aktsiahinnas.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.