Jaanuaris hõivas automüügi liidrikoha
Volkswagen, mille müük kasvas 13% 198 autoni.
Volkswagen oli üks vähestest markidest, mille müük AMTELI andmetel oluliselt kasvas. Kasvunumbrite taga on tõenäoliselt Saksa auto edukas müügikampaania.
Veel kasvas vaid Subaru müük, koguni 74%.
Kahjuks kogu automüük on siiski jätkuvalt languses, -62% võrreldes mulluse jaanuariga.
Eriti on tagasi tõmmanud Toyotade, mis vahepeal näisid müügitabeli kõigutamatute kuningatena, müük. Kukkumine jaanuaris 84%, 354 autolt 56ni.
Seotud lood
Automüük lõi detsembris uue rekordi - nii
vähe autosid müüdi viimati seitse aastat tagasi ehk 2001. aastal.
Uute autode müük langes novembris võrreldes
möödunud aasta novembriga 54 protsenti ja tabeli esimese koha on Toyota asemel
hõivanud Škoda.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.