• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 04.02.09, 13:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksa Auto soodusmüük tõstis Volkswageni müüki

Jaanuaris hõivas automüügi liidrikoha Volkswagen, mille müük kasvas 13% 198 autoni.
Volkswagen oli üks vähestest markidest, mille müük AMTELI andmetel oluliselt kasvas. Kasvunumbrite taga on tõenäoliselt Saksa auto edukas müügikampaania.
Veel kasvas vaid Subaru müük, koguni 74%.
Kahjuks kogu automüük on siiski jätkuvalt languses, -62% võrreldes mulluse jaanuariga.
Eriti on tagasi tõmmanud Toyotade, mis vahepeal näisid müügitabeli kõigutamatute kuningatena, müük. Kukkumine jaanuaris 84%, 354 autolt 56ni.
Sõiduautode müük jaanuaris 
 
2 009
Volkswagen198
Honda110
Škoda70
Citroen62
Subaru61
Toyota56
Renault42
Audi41
Mazda40

Seotud lood

Uudised
  • 06.01.09, 14:46
Langev automüük lõi seitsme aasta rekordi
Automüük lõi detsembris uue rekordi - nii vähe autosid müüdi viimati seitse aastat tagasi ehk 2001. aastal.
Uudised
  • 01.12.08, 11:03
Automüük kukkus novembris poole võrra
Uute autode müük langes novembris võrreldes möödunud aasta novembriga 54 protsenti ja tabeli esimese koha on Toyota asemel hõivanud Škoda.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele