Hetkel on merepõhja hõivamine reguleerimata
ja eraldi lõive merepõhja hõivamise eest pole, kuid järgmisel nädalal
saadab majandusministeerium meretuuleparkide ehituse reguleerimise kava
valitsuse kabinetiistungile.
Majandusministeeriumi õigusosakonna peaspetsialist Hindrek Allvee ütles, et merepõhja hõivamise protsessi sadamaehitiste osa on riigikogus juba menetlemisel. "Kuid meretuuleparkide osa on plaanis saata järgmisel nädalal arutamiseks valitsuse kabinetiistungile," lisas ta.
"Merepõhja hõivamise riigilõiv saab olema standardne, st nagu sadamaehitistel ning maismaale ehitatavatel ehitistel," sõnas Allvee.
"Eraldi kehtestatakse aga mere arvelt juurde tekkiva maa omandamise tasud," ütles ta. Kui sadamaehitiste tasudeks on majanduskomisjonile tehtud ettepanekud, siis teiste ehitiste vastavad tasud on veel täpsustamisel.
Hetkel pole merepõhja hõivamine reguleeritud ja selle eest lõivu maksma ei pea, küll aga kohalduvad sadamaehitistele tavapärased ehitamise riigilõivud. Uued lõivud võivad tulla juba suveks.
Seotud lood
Eestis ei doteerita omavalitsuste poolt
sadamate tegevuse ega arenduse valdkondi ning kõrge riigilõiv on
karuteene merespordi ja -turismi harrastajatele, ütles ASi TOP
juhataja Urmas Lind.
Majandusministeerium
esitas majanduskomisjonile ettepaneku, mille kohaselt peaksid
väikesadamate ehituse ja kasutusega seotud riigilõivud olema märksa väiksemad
kui möödunud nädalal räägitud 500 000 krooni.
Väikesadamate ehitus- ja
kasutusloa riigilõiv tuleb viia sarnasele tasemele teiste
ehituslubadega, ütles majandusministeeriumi juriidilise osakonna juhataja Eva
Vanamb.
Selle aasta suvel peaks Läänemaale
Noarootsi valda rajatama Balti riikide suurim tuulepark.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.