Paljud Euroopa suurfirmad on kiiresti
riknevate kaupade veol kas taastanud või taastamas oma autoparki eesmärgiga
pakkuda kindlat ja esinduslikku klienditeenindust.
Loomulikult ei tähenda see trendi, et 10 aasta pärast teevad kõik ettevõtted jaotust ise, vaid maksimaalselt 20 protsenti kaubamahust.
Coca-Cola Hellenic tegi otsuse autopargi uuendamiseks ehk isetegemise jätkamiseks 2007. aasta sügisel, mille tulemusel soetasime Baltimaade peale 25 uut Scania jaotusautot ja kaheksa Mercedes-Benz Vario kaubikut, millest neli veoautot ja kolm kaubikut tulid Eestisse. Eesti autopark uuenes 75 protsendi ulatuses.
NUMBER
60% kaubamahust veab Coca-Cola Hellenic klientideni ise, ülejäänu veab veopartner.
Isetegemine lubab meil keskenduda täpsele ja efektiivsele ringide koostamisele, täites auto kaubaruumi maksimaalset, toodangu korrektsele komplekteerimisele ja tarnele vastavalt kokkulepitud tarneajale. Meie kliendid on harjunud, et maja ette sõidab meie logodega auto, kust astub välja meie vormiriietes autojuht.
Kasutades alltöövõtjaid ja/või edasimüüjaid, sellist olukorda kahjuks tekkida ei saa. Ka tundub inimlikult võimatu, et hulgimüüja autojuht-ekspediitor tunneb kõiki tarnitavaid tooteid.
Olenemata finantseerimisskeemist, tasub siiski investeerida oma jaotusstruktuuri, et kontrollida turul toimuvat, et tagada kõrgetasemeline klienditeenindus.
Seotud lood
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.