Uuringufirma AC Nielseni andmeil on A. Le
Coqist saanud Eesti suurim õlletootja, kuna detsembris ja jaanuaris edestati
selgelt kõiki konkureerivaid õllevalmistajaid.
AC Nielseni detsembrit ja jaanuari käsitleva jaeturu-uuringu andmeil edestab A. Le Coq õlleturul senist liidrit Saku Õlletehast nii rahalises väärtuses kui liitrilises mahus. A. Le Coqi õllede turuosa on sel perioodil aasta varasemaga võrreldes tõusnud 10%, teatas Tartu õlletootja.
"Õlleturu liidriks saamine pole meile kunagi olnud eesmärk omaette, kuid kindlasti me väga rõõmustame nende tulemuste üle," ütles A. Le Coqi juht Tarmo Noop. Ta lisas, et raske majandussituatsioon annab saavutatud headele tulemustele ja liidripositsioonile täiendava lisaväärtuse.
Noobi sõnul olid sellised tulemused etteaimatavad. "Õlu on ainukene tootegrupp, mis on järjepidevalt meie kogumüügis kasvanud ning varem või hiljem pidi ka see tulemusi andma," lausus ta. Eriti oluliseks peab Noop A. Le Coqi õllemüügi kasvu 2008. aastal, mil kogu turg tervikuna langes.
A. Le Coqi sortimendis on kümme tootegruppi, neist suurimad on õlu, vesi, mahl ja karastusjook.
Seotud lood
Saku Õlletehas oli nii 2009. aasta detsembris kui ka eelmisel aastal tervikuna õlleturu liider, teatas õlletootja.
AS A. Le Coqi kogumüük jaanuarist juunini
moodustas 58 miljonit liitrit. Võrreldes eelmise aastaga kahanes müük 10 miljoni
liitri võrra.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.