AS A. Le Coqi kogumüük jaanuarist juunini
moodustas 58 miljonit liitrit. Võrreldes eelmise aastaga kahanes müük 10 miljoni
liitri võrra.
Lahjade jookide ja siidrite müük kasvas esimese poolaasta jooksul, samal ajal kui mineraalvee ja longdrinkide müük kahanes. Õllede müük kahanes vähesel määral, selgus Olvi grupi esimese poolaasta tegevusaruandest.
AS A. Le Coqi turupositsioon kõige tähtsamas toodetegrupis paranes. Ettevõtte netomüük jaanuarist juunini oli 33,7 miljonit eurot, kahanedes eelmise aastaga võrreldes 12,9% võrra või 5,0 miljonit eurot.
AS A. Le Coqi tegevuskasum jaanuarist juunini oli 5,7 miljonit eurot, mis moodustas 17% netomüügist. Sissetuleku kahanemine oli tingitud pingelisest hinna konkurentsist turul.
AS A. Le Coqi müük aprillist juunini moodustas 35 miljonit liitrit, mis kahanes võrreldes eelmise aastaga 12,4% või 5 miljonit liitrit. Teise kvartali netomüük moodustas 20,6 miljonit eurot. Tegevuskasumiks oli aprillist juunini 4,3 miljonit eurot.
A. Le Coq AS kuulub 100% A. Le Coq Groupile, mille emaettevõte on Soome Olvi.
Seotud lood
Joogitootja A. Le Coq plaanib jõuliselt suurendada siidrieksporti Euroopasse ja kasvatada igal järgneval aastal ekspordi müügimahte 50%.
A. Le Coqi müügikäive jäi eelmisel
aastal vaatamata müügi mahulisele vähenemisele 2007. aasta tasemele, sealjuures
tegevuskasum kasvas 6%, selgus ettevõtte majandusaasta aruandest.
A. Le Coqi 2009. esimese pooleaasta
käive ja ärikasum langesid 15%, vastavalt 527 miljoni ja 90
miljoni kroonini.
Uuringufirma AC Nielseni andmeil on A. Le
Coqist saanud Eesti suurim õlletootja, kuna detsembris ja jaanuaris edestati
selgelt kõiki konkureerivaid õllevalmistajaid.
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.