Paar aastat tagasi ei osanud keegi sellist
surutist ette näha ning loobusime maksejõuetuse kindlustuse tootest, praegu on
see arutusel Läti ja Leedu kontekstis, sõnas Sampo Life'i juhatuse esimees Imre
Madison.
„Sampo Life pakub Sampo panga vahendusel ja ka otse ainult surmajuhtumivastast kindlustust. Maksejõuetuse lisakindlustuse poolt me ei paku,“ ütles Madison.
„Toote väljatöötamine on olnud arutlusel paar aastat tagasi. Tolleaegne otsus oli, et me seda arendust tegema ei hakka. Pidasime samuti läbirääkimisi sama partneriga, kes on täna saanud kokkuleppele SEBiga. Tookord meie nendega käsi ei löönud,“ lisas ta.
„Teema on üldiselt aktuaalne ja on jutuks olnud küll, aga me pole mingeid konkreetseid otsuseid langetanud,“ märkis Madison.
Juhatuse esimees ütles, et ühe sellise lisakindlustuse väljatöötamine ei ole päevade ega nädalate küsimus, see on pikem protsess ja eeldab siiski ka erinevate äririskide läbimängimist.
„Vaadates tänast turuolukorda, siis huvi sellise lahenduse vastu oleks kindlasti oluliselt suurem kui ta oli kaks aastat tagasi. Kaks aastat tagasi oli huvi selle toote vastu märksa leigem. Tänast majandussurutist ei osanud keegi ette näha,“ tõdes Madison.
Ta rääkis, et täna on Sampo Life orienteerunud rohkem investeeringute poolele ehk inimeste raha kasvatamise poolele ja klassikaline elu- ja lisakindlustuste pakkumine on veidi teisejärgulisemas fookuses.
„Klientide huvi maksejõuetuse kindlustuse vastu on olemas. Sampo Life’il on Lätis, Leedus filiaalid ning äsjasel juhatuse koosolekul oli see teema üleval seoses Läti ja Leedu kontekstiga. Ma ei saa öelda, et me seda toodet välistame, aga need teemad on meil erinevates kontekstide üleval,“ ütles Madison.
Seotud lood
Võrreldes poole aasta taguse ajaga on
Swedbanki laenukindlustuse lepingute arv on kasvanud ca 2-3% , laenukindlustuse
kaetus täna on ca 43%.
Laenumaksete kindlustus on turul üsna uus
võimalus, kuid selle vastu on märgata huvi just kodulaenuklientide seas,
ütles SEB eraisikulaenude suuna äriarendusjuht Triin Messimas.
Rail Balticu Ülemiste terminali ehitustööd käivad: mitmed töövõtjad on juba kaasatud ja õige pea kuulutatakse välja veel neli hanget. Peagi alustatakse jalakäijate rõõmuks ka T1st Ülemiste Keskuseni viiva tunneli ehitamisega.