Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Savisaar avab täna Kofkini kiirtoidukioski
Täna pärastlõunal avavad Tallinna linnapea
Edgar Savisaar ja abilinnapea Jaanus Mutli Lasnamäel Uus Pae bussipeatuses
toidukioski Originaal Viinivorstid, mille pani sinna püsti Keskerakonna
suursponsor Alexander Kofkin.
Kokku plaanib Kofkin avada 11 toidukioskit, millest viimane paigutatakse tänavu septembris. Kaks neist Hobujaama tänaval ja Toompuiesteel on juba paigaldatud.
Tallinna linnapea Edgar Savisaar kiitis aprilli lõpul toimunud Meritoni spaahotelli avamisel selle rajanud ettevõtjat Alexander Kofkinit, kes on keskerakonna sponsor ning saab linnalt tänavu teenetemärgi. "Hotelli valmimisega on loodud siia uusi töökohti, mis on praeguses Eesti majandusvalguses eeskätt Tallinna elanike jaoks suur samm. Ühtekokku erinevate firmadega üle Tallinna investeerib Meriton Hotels ja teised Alexander Kofkiniga seotud firmad käesoleval aastal umbes miljard krooni ning loovad aasta lõpuks ühtekokku 450 töökohta, luues uusi töökohti nii hotellis kui ka kiirtoitlustuskohtades – 40 töökohta ja toiduainetööstuses 30 töökohta," rääkis linnapea.
Hiljuti kirjutas Äripäev, kuidas Keskerakonda toetasid kolm salapärast välismaalasest suurannetajat, kes annetasid Keskerakonnale esimeses kvartalis rekordilise summa. Ühe näol oli tegemist Savisaare hea tuttava Kofkini äripartneriga. Kofkin pani oma Meritoni hotelli fuajeesse üles ka suure portreemaali Edgar Savisaarest.
Tallinna linnapea Edgar Savisaar ja
abilinnapea Jaanus Mutli avasid Lasnamäel asuvas bussipeatuses Keskerakonna
suursponsorile Alexander Kofkinile kuuluva hamburgerikioski.
Tallinna linnapea Edgar Savisaar kiitis
Meritoni spaahotelli avamisel selle rajanud ettevõtja Alexander Kofkinit, kes on
keskerakonna sponsor ning saab linnalt tänavu teenetemärgi.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.