Möödunud nädalal andis Taani tuulikutootja
Vestas Eesti Energiale parima generaatorisõlmede tarnija auhinna - Supplier
of the Year 2009. Auhinnasaaja valiti välja mitme tuhande Vestasele komponentide
tarnija seast.
Koostöö maailma suurima tuulikutootja Vestas ja Eesti Energia Ida-Virumaal tegutseva tütarettevõtte Tehnoloogiatööstus vahel käivitus 2009. aasta alguses ning ettevõte toodab Vestasele erinevaid generaatorisõlmede ja nende tarneks vajalikke seadmeid ja detaile, teatas Eesti Energia oma pressiteates.
Eesti Energia juhatuse esimees Sandor Liive ütles sündmust kommenteerides: “Antud auhind väljendab meie tehnoloogiatööstuse ettevõtte rahvusvahelist sooritusvõimet ja usaldust ning loob eeldused koostöö edasiseks tihendamiseks Vestasega ka tulevikus. Ühtlasi tahaksime esile tõsta head koostööd Vestase Eesti esindusega.”
Auhinda kätte andnud Vestas Nacelles äriüksuse vanema asepresidendi Andrew Macki sõnul on Eesti Energia Tehnoloogiatööstus igati auhinna vääriline.
Eesti Energia Tehnoloogiatööstus on 1959. aastal asutatud, peamiselt energeetikasektorile tootmis- ja keskkonnaseadmeid projekteeriv, valmistav, paigaldav ja hooldav ettevõte. Ettevõtte senisteks suuremateks välisklientideks on välisturul sellised tuntud rahvusvahelised ettevõtted nagu ABB, Alstom, Andritz, Foster Wheeler, Metso Power jt. Käesoleva aasta maikuuni kandis ettevõte nime Energoremont AS.
Vestas on tuuleenergeetikas globaalne turuliider, tootes hinnanguliselt kolmandiku maailma tuulegeneraatoritest. Vestas alustas tuulikute tootmist 1979. ja on aastast 1987 spetsialiseerunud vaid tuuleenergeetikale. Ettevõttes töötab ligi 14 000 inimest ja tootmine toimub lisaks Taanile veel Saksamaal, Itaalias, Šotimaal, Inglismaal, Hispaanias, Rootsis, Norras, Austraalias ja Hiinas.
Seotud lood
Taani tuulegeneraatoreid tootva Vestas Wind Systemsi aktsia hind kukub täna Kopenhaagenis kõva kolinaga alla, kuna ettevõte avaldas teise järjestikulise kvartalikahjumi ja alandas ka prognoose.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.