Ekspress Hotline jätab infotelefoni 1182
kõne tasu samaks, ehkki käibemaks tõuseb. Infokõne telefonile 1182 maksab
endiselt 14 krooni pluss sideteenuse tasu.
Ekspress Hotline'i juhataja Vahur Kuke sõnul võtab ettevõte käibemaksu tõusu enda kanda. "Tahame klientidele pakkuda kvaliteetset ja mõistliku hinnaga infoteenust ning seega otsustasime, et klientide jaoks jääb infokõne hind samaks. Samuti jääb tasuta teenuseks kõnede suunamine," lisas Kukk tänase pressiteate vahendusel.
Käibemaksu tõusuga ei muutu hinnad ka Delfi infoliini 1184 ja infotelefon 1185 kasutajatele.
Ekspress Hotline AS on Eesti juhtiv infomeediaettevõte, mille põhilisteks väljunditeks on infotelefon 1182 ja internetikeskkond www.1182.ee. Infotelefon 1182 annab informatsiooni firmade, eraisikute kontaktandmete, meelelahutusürituste, transpordigraafikute ja palju muu kohta.