Eelkõige Lõuna- ja Ida-Euroopa ning
Lõuna-Ameerika turu tarbeks on Renault praegu arendamas sedaankerega versiooni
uuest Megane'ist.
Neil Automedia fotodel kujutatud masina loomisel on Renault' insenerid kasutanud ära Jaapani autotootja Nissani abi, laenates sedaani veermiku viimase menuautolt Qashqai. Kahjuks ei täitu nende ootused, kes loodavad, et Megan võiks nii saada endale ka nelikveo: vähemalt esialgu on sedaan vaid esikveoline.
Jõuallikate valik on samuti Renault' jaoks klassikaline: eelkõige 1,4- kuni kaheliitrised bensiini- ja diiselmootorid. Räägitud on ka hübriidjõuallikaga variandi tulekust, kuid sedaani sihtturgude jaoks on sellise tehnoloogiaga varustatud autod veel liiga kallid ja keerulised.
Megane'i sedaani peamisteks konkurentideks saavad Opel Astra, Ford Focus ja Volkswagen Jetta. Sisuliselt sama autot hakatakse müüma ka nime Samsung SM3 all, seda küll esialgu vaid Aasias.
Autor: 1706-aripaev
Seotud lood
“Meie naaber on agresiivsem, karta ei tule”
Peaminister Kristen Michal sõnastab 2025. aastaks Eestile kolm eesmärki, mille eest lubab seista: aasta lõpuks on Eesti kaitse hästi kindlustatud, majandus on konkurentsivõimelisem ja bürokraatiavabam ning kasvab, ühiskondlik debatt on lugupidav ja arukas.