• OMX Baltic−0,57%272,27
  • OMX Riga−0,71%866,3
  • OMX Tallinn−0,38%1 735,67
  • OMX Vilnius−0,18%1 052,16
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,02%8 185,7
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,62
  • OMX Baltic−0,57%272,27
  • OMX Riga−0,71%866,3
  • OMX Tallinn−0,38%1 735,67
  • OMX Vilnius−0,18%1 052,16
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,02%8 185,7
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,62
  • 18.09.09, 10:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maailma parim bränd on endiselt Coca-Cola

Maailma parim bränd on endiselt Coca-Cola, selgub konsultatsioonifirma Interbrand värskelt koostatud edetabelist.
Eelmise aasta kohad on säilitanud esiviisik, kus Coca-Colale järgnevad IBM, Microsoft, General Electric ning esimese mitteameerika ettevõttena Nokia.
Edetabel on koostatud viie näitaja alusel.
Maailma parimad brändid, koht 2008. aasta edetabelis ja nende väärtused miljardites dollarites:
1. Coca-Cola (2008. aastal 1.) 68,7
2. IBM (2) 60,23. Microsoft (3.) 56,64. GE (4.) 47,85. Nokia (5) 34,96. McDonalds (8.) 32,37. Google (10.) 31,988. Toyota (6.) 31,39. Intel (7.) 30,610. Disney (9.) 28,411. Hewlett-Packard (12.) 24,112. Mercedes Benz (11.) 23,913. Gillette (14.) 22,814. Cisco (14.) 22,015. BMW (13.) 21,716. Luis Vuitton (16.) 21,117. Marlboro (18.) 19,018. Honda (20.) 17,819. Samsung (21) 17,520. Apple (24.) 15,421. H M (22.) 15,422. Amercian Express (15.) 14,9723. Pepsi (26.) 13,724. Oracle (23) 13,725. Nescafe (28.) 13,3

Seotud lood

Uudised
  • 04.12.09, 10:09
Coca-Cola suleb Eesti tehase
Coca-Cola suleb Eestis oma 1992. aastal avatud tehase ja mitukümmend inimest jääb tööta, kirjutas SL Õhtuleht.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.24, 14:24
Generatsioonide juhtimine Tele2s: eri põlvkondade tugevused viivad parema tulemuseni
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele