Maailma parim bränd on endiselt Coca-Cola,
selgub konsultatsioonifirma Interbrand värskelt koostatud edetabelist.
Eelmise aasta kohad on säilitanud esiviisik, kus Coca-Colale järgnevad IBM, Microsoft, General Electric ning esimese mitteameerika ettevõttena Nokia.
Edetabel on koostatud viie näitaja alusel.
Maailma parimad brändid, koht 2008. aasta edetabelis ja nende väärtused miljardites dollarites:
1. Coca-Cola (2008. aastal 1.) 68,7
2. IBM (2) 60,23. Microsoft (3.) 56,64. GE (4.) 47,85. Nokia (5) 34,96. McDonalds (8.) 32,37. Google (10.) 31,988. Toyota (6.) 31,39. Intel (7.) 30,610. Disney (9.) 28,411. Hewlett-Packard (12.) 24,112. Mercedes Benz (11.) 23,913. Gillette (14.) 22,814. Cisco (14.) 22,015. BMW (13.) 21,716. Luis Vuitton (16.) 21,117. Marlboro (18.) 19,018. Honda (20.) 17,819. Samsung (21) 17,520. Apple (24.) 15,421. H M (22.) 15,422. Amercian Express (15.) 14,9723. Pepsi (26.) 13,724. Oracle (23) 13,725. Nescafe (28.) 13,3
Seotud lood
Coca-Cola suleb Eestis oma 1992. aastal avatud tehase ja mitukümmend inimest jääb tööta, kirjutas SL Õhtuleht.
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.