Neil Automedia kunstnike poolt loodud
piltidel on näha lähiaja üks huvitavamaid uudiseid Alfa Romeolt, suur
kupeesedaan 169.
Tegu on sõidukiga, mis peaks aasta-poolteise pärast täitma Fiati mudelivalikus tühimiku, mis jäi sinna pärast edutu Alfa Romeo 166 lahkumist tehasekonveierilt 2007. aastal. Toona jõudsid Alfa Romeo enda ja emafirma Fiati juhtkond arvamusele, et suurte sedaanide ehitamine pole Alfa mudelivaliku seisukohalt otstarbekas. Nüüd on aga toonane otsus üle vaadatud ning Alfa Romeo 169 sünd peaaegu kindel.
Küll on tekkinud oluline probleem: nimelt peaks Alfa Romeo 169 plaanide kohaselt olema tagaveoline, eelkäija Alfa Romeo 166 oli aga esiveoline. Seega ei saa 166 veermikku uuel mudelil kasutada, sobivat tagaveolist platvormi Alfa mudelivalikus aga pole.
Võimalikke lahendusvariante sellele probleemile on välja käidud mitmeid. Näiteks on räägitud Alfa Romeo 159 platvormi ümberehitamisest tagaveoliseks, samuti Maserati Quattroporte, Mercedese E-klassi ning Jaguar XFi veermiku kasutamisest. Lõplikku selgust pole selles teemas tänaseni. Võimalik on, et uus veermik ehitatakse hoopis nullist või laenatakse see Chryslerilt.
Praeguste plaanide kohaselt peaks Alfa Romeo 169 ilmavalgust nägema 2011. aastal.
Autor: 1706-aripaev
Seotud lood
Automedia kaamerate ette jäi Nürburgringil
tõeliselt armas prototüüp ehk uus Alfa Romeo Mi.To.
Selle koleda musta kleeplindist ning
plastikust katte all teeb ettevalmistusi veel käesoleval aastal aset leidvaks
debüüdiks hoopis ilusam auto – Alfa Romeo 149, praegu tootmises oleva
mudeli 147 järeltulija.
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.