Kui tavalise Mercedes-Benz CLSi spioonifoto
pole enam suureks uudiseks, siis seekord õnnestus Automedia fotograafidel tabada
uue kupeesedaani kõige sportlikum versioon.
Hoolimata paksudest plastikpaneelidest võib selgelt märgata, et ka uus CLS säilitab kupeeliku katusejoone. Küll on muid disainielemente nii auto interjööris kui eksterjööris põhjalikult värskendatud.
Piltidel oleva versiooni teeb eriliseks fakt, et seda arendab Mercedesele kuuluv tuuningufirma AMG. Sellest ka vastav lühend mudelinimes. Lisaks sellele saab Mercedes-Benz CLS 63 AMG endale sportlikuma vedrustuse, muudetud häälestusega käigukasti ning otse loomulikult võimsa jõuallika. Viimase osas läheb küll saadaolev info hetkel lahku. Kes väidab, et alles jääb juba praegusel mudelil kasutusel olev 6,3-liitine V8, millel 525 hobujõudu. Teisal teatakse kindlalt aga, et uhiuue 5,5-liitrise V8 hobuste arv ulatub suisa 570ni.
Selgus peaks neis küsimuste saabuma aga 2011. aastal, mil uus Mercedes-Benz CLS esmakordselt avalikkuse ette tuuakse. Kindel võib olla selles, et tegu pole sugugi odava sõidukiga: tõenäoliselt hakkab uus CLS 63 AMG maksma vähemalt samapalju kui praegune CLS 63 AMG ehk umbes 1,7 miljonit krooni.
Autor: 1706-aripaev
Seotud lood
Mercedese 2004. aastal tutvustatud kupeesedaan CLS jääb ka oma uues, järgmisel aastal debüteerivas versioonis truuks kupeelikule katusejoonele.
Rail Balticu Ülemiste terminali ehitustööd käivad: mitmed töövõtjad on juba kaasatud ja õige pea kuulutatakse välja veel neli hanget. Peagi alustatakse jalakäijate rõõmuks ka T1st Ülemiste Keskuseni viiva tunneli ehitamisega.