Coca-Cola Hellenic ühines programmiga "Supply Chain Academy" - tegemist on internetipõhise koolituskeskkonnaga, mis aitab töötajatel omandada uusi teadmisi tarneahela juhtimise vallas. Programmi kasutab 36 000 inimest 140 erinevas riigis.
Inimestel, kes töötavad tarneahela valdkonnas, mille peamised osad on planeerimine, ostutegevused, tootmine, laomajandus ja transport, saavad uue teadmistepagasi kaudu tõsta töö efektiivsust ning pakkuda ettevõttele lisaväärtust.
Õpikeskkond on kasutajasõbralik, ligipääs on tagatud igas maailma otsas. Vajalik on ainult arvuti ja interneti olemasolu. Programm hõlmab endas enam kui 400 erinevat kursust, mis kätketud erinevatesse õppekavadesse. Õppekavad on soovituslikud, loomulikult on võimalik see ka ise endale koostada.
Enne, kui õppima asuda, tuleb teadvustada, millised on inimese arendamisvajadused. Coca-Cola Hellenic'us on koostatud individuaalsed arenguplaanid. Juht ja alluv lepivad kokku aastased arengueesmärgid ja -valdkonnad. Seejärel valib töötaja arengut toetavad kursused ja kooskõlastab otsese juhiga. Ka töötaja juht saab teada, millise kursuse töötaja valis. Samuti saab ta infot selle kohta, kuidas töötaja kursust läbib ja missugused on tulemused. Coca Cola Hellenic on pikemas perspektiivis liikumas üha enam iseõppimise ja e-õppimise teed, mis tagab paindlikkuse ja keskendumise üksikisiku arendamisele.
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.