Kreenholmi käekäigust sõltub, kui palju ettevõtte aktsiaid oleme nõus juurde ostma, kuid usume, et firma tulemused paranevad peatselt, ütles Borås Wäfveri AB uus partner ICYou AB omanik Lars Erik Ottenvall.
Borås Wäfveri AB uus investor on ettevõtte ICYou AB omanik ettevõtja Fredrik Nilsson ja firma tegevdirektor Lars Erik Ottenvall. ICYou AB omanikud ostsid Borås Wäfveri ABst 23% suuruse osaluse.
Nilsson ja Ottenvallil on kahe peale ICYou ABst ligikaudu 70% suurune osalus. "ICYou AB-l pole Borås Wäfveri AB osalusega midagi pistmist, vaid selle omanikel," rõhutas Ottenvall.
“Borås Wäfveri AB tahtis, et me aitaksime neil virtuaalse poe püsti panna, ning me tahtsime neid oma tehnoloogiaga aidata. Osaluse ostmisega astusime järgmise sammu ning alustasime pikaajalist koostööd,“ rääkis Ottenvall.
„Leiame, et ettevõte on väga huvitav, ning usume, et Borås Wäfveri ootab meie tehnoloogia abiga helge tulevik. E-kaubandus on vahend paremateks ärivõimalusteks ning annab neile paremad kontaktid jaemüüjatega,“ lisas ta.
„Praegu me ei tea, kui suure osa Borås Wäfveri aktsiaid me tuleva aasta alguses ostame. Peame pidevalt läbirääkimisi. Esimene samm on integreerida meie tehnoloogia ning osalemine firma juhatuses, seeläbi anname panuse firma kasvu,“ sõnas Ottenvall.
Ta tõdes, et edasine aktsiate ost sõltub ka firma käekäigust. „Firma viimase kvartali tulemus on küll võrreldes eelmise aastaga oluliselt kahanenud ja neil on probleeme olnud, kuid usume, et firma on teinud pöörde õiges suunas," ütles Ottenvall. Ta leiab, et Borås Wäfveri juht Kenneth Uddh on firmat hästi korrastanud.
Ottenvalli teadmiste kohaselt on tootmine Eestis väga hea ning omanik on Kreenholmi tulemustega rahul. „Usume, et firma pöörab peatselt kahjumi kasumisse, muidu poleks me selle projektiga nii palju vaeva näinud.“
Seotud lood
Kreenholmi Valduse omaniku Boras Wäfveri AB kolmanda kvartali majandustulemustest selgus, et firma käive on oluliselt kahanenud, kuid samas on ettevõtte kahjum mõnevõrra väiksemaks jäänud.
Kreenholmi uus aktsionär omab 20% ettevõttest ning annab tekstiilitööstusele e-kaubanduse kaudu uued müügivõimalused.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele