Travel iNi koolitus- ja grupireiside nõustaja Helen Anvelti sõnul on turismifirma lennuki parkimiskoha saamist kinnitava faksi saamiseks pöördunud praeguseks India võimude ja turismiameti poole.
Lend Goasse viibib erinevatel tehnilistel põhjustel, kinnitas Anvelt Äripäevale mõned minutid enne seitset õhtul. Väljalend oleks pidanud toimuma 8. veebruaril kell 3.30.
Lennuaega on mitu korda edasi lükatud ja kinnitatud seejärel uued lennuajad, sõnas Anvelt. Kuna väljalend viibis, polnud võimalik saada kohalikul lennuväljal kohe uut parkimiskohta, mida lennuki meeskond vajab 14tunniseks puhkuseks.
"Oli vaja saada Indiast uus paber (faks parkimiskoha kinnitusega - toim)," selgitas Anvelt, "ja me ei mõista, miks faksi saatmine Indias nii kaua aega võtab, kuigi suuliselt on see koht meile ammu lubatud."
Praegu tegeleb Anvelt Goasse sõitu ootavate puhkajate hotelli majutamise ja nende toitlustamisega. Vintsutatud Travel iNi kliendid saavad lohutuseks nautida täna õhtul ka spamõnusid.
Seotud lood
Pooleteise tunni pärast on teist päeva viibiva Goa reisi viibimine lahenenud ja kliendid maha rahunenud, ütles Travel iNi koolitus- ja grupireiside nõustaja Helen Anvelt Äripäevale.
TEZ Touri juhtiv Marina Laikjõe palus aasta eest end Travel INi juhatusest taandada, kuna talle on jäänud selles firmas vaid passiivse osaniku roll.
Travel IN on teinud seni korralikke reise ja kõik Eesti suuremad reisibürood on neid edasi müünud, ütles turismifirmade liidu president Sven Lõokene.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.