AS Bigbank teenis esimesel poolaastal 30,1 miljonit krooni kasumit.
Panga poolaasta kasum enne allahindlusi ja erakorralisi tulusid ulatus 109,7 miljoni kroonini võrreldes 140,0 miljoni krooniga 2009. aasta samal perioodil.
II kvartalis ulatus allahindluste kulu kokku 33 miljoni kroonini (I kvartalis 46,5 miljonit). Allahindluste kogumaht oli juuni lõpu seisuga 496,6 miljonit krooni.
Bigbanki konsolideeritud vahearuande kohaselt kahanes panga laenuportfell tänavu teises kvartalis 22,2 miljoni krooni võrra, ulatudes esimese poolaasta lõpuks kahe miljardi kroonini.
Pank teenis poolaastal intressitulu 243,6 miljonit krooni, intressikulu oli samal ajal 71,8 miljonit krooni. Omakapital moodustas II kvartali lõpus 693,7 miljonit krooni, kasvades kvartaliga 18,6 miljoni võrra.
Bigbanki juhatuse esimehe Targo Rausi sõnul on ettevõtte oluline fookus suunatud tegevuse laiendamisele väljaspool Balti riike ja tooteportfelli mitmekesistamisele.
"Oluliselt kasvas Soome osakaal laenude müügis, mis näitab, et sealsed kliendid on nii Bigbanki hoiused kui laenud hästi vastu võtnud. Samal ajal oleme Eestis taaskäivitamas väikestele ettevõtetele suunatud ärilaene, mille vastu on klientidel samuti suur huvi," märkis Raus.
Uute toodete osas hakkas pank pakkuma ka töökaotuskindlustusega tarbimislaenu, mis maandab riske nii laenuvõtja kui ka laenuandja jaoks. Lisaks suurendati müügitegevusi jaekaupmeeste juures.
Bigbank on Eesti kapitalil põhinev spetsialiseerunud pank, millel on filiaalid Soomes, Lätis ja Leedus ning mis pakub piiriülese teenusena oma tooteid ka Austrias ja Saksamaal. Tänavu juuni lõpu seisuga andis pank tööd kokku 413 inimesele, neist 201 Eestis. Pangal on 28 esindust, neist Eestis ja Leedus kümme, Lätis seitse ja Soomes üks.
Seotud lood
Seni tarbimislaenudele ja hoiustele keskendunud Bigbank hakkab pakkuma laenutooteid ka ettevõtetele. Meil on ressurssi menetleda laenutaotlusi universaalpankadest kiiremini, ütles Bigbanki juht Targo Raus.
Saad esimese laenu tasuta. Telli pitsa koju ja saad ka raha kontole. Kutsu sõbrad laenama ja saad boonus-eurosid – selliste reklaamidega püüavad kiirlaenufirmad Soomes kliente.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.