Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Nike tooted müüvad endiselt hästi
Sporditarvete tootja Nike lõppenud kvartali kasum kasvas 9 protsenti, sest nõudlus tema toodete järele pole ülemäära kannatada saanud ning kasuks tuli ka allahindluste vähendamine.
Nike kasum kasvas 559 miljoni dollarini ehk 1,14 dollarini aktsia kohta, samas kui aasta tagasi teenis ettevõte 513 miljoni dollarilise kasumi, vahendab Wall Street Journal. Analüütikud prognoosisid kasumi 4protsendilist langust, 491 miljonile dollarile.
Nike kasvatas 7,8 protsendi võrra ka käivet, mis ulatus kvartali lõpuks 5,18 miljardi dollarini ning jäi sellega õige pisut alla analüütikute ootustele, kes pidasid tõenäolisemaks käibe 9protsendilist kasvu 5,2 miljardile dollarile.
Nike müük kasvas ilma valuutakursse arvestamata kõigis regioonides, välja arvatud Jaapanis. Eriti nobedalt osteti ettevõtte toodetavaid sporditarbeid arenevatel turgudel, kus müük hüppas lausa 24 protsenti. Sellele andis tugeva panuse jalgpalli MM, kus Nike sponsoreeris kümmet meeskonda.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.