Eesti ettevõte Elvior sõlmis tarkvara edasimüügilepingu Hiina suurima tarkvaramüüja Qast Software Groupiga.
Qast Software Group hakkab turustama Elvioris toodetud tarkvara. Kokkuleppe kohaselt esindab Qast Software Group Elviori Hiina turul, toetades TTCN-3 funktsionaalse testimise tarkvara TestCast edasimüümist Hiina erinevatest regioonides, teatas ettevõte. Lisaks sellele kuulub tootekataloogi ka Elviori XML-Simulaator, mis on XML sõnumite edastamise testimiseks mõeldud tarkvara.
“TTCN-3 võidab Hiinas kiiresti populaarsust. Kohalik partner, kes suudaks toetada meie arengut sealsel turul, oli järgmine loogiline samm toetamaks meie kasvu,” kommenteeris Elviori tegevdirektor Andres Kull.
"Oleme alati huvitatud laiendama oma tootevalikut maailma tippklassi kuuluvate tehnoloogiliste lahendustega, et tugevdada oma positsiooni kohalikul turul. Elviori tooted on näidanud suurepärast potentsiaali ning soovime neid pakkuda ka oma klientidele,” sõnas May Chen, Qast Software Group arendusjuht.
Elvior püüab muuta oma toodetega sise- ja hajussüsteemide tarkvara testimist efektiivsemaks, pakkudes kasutajasõbralikke ja intuitiivseid testimise tööriistu, mis säästavad nii testide koostamisele kui ka säilitamisele kuluvat aega ja raha. Need testimislahendused sobivad telekommunikatsioonisektorile, tööstuskontrolliks ja autotööstusele.
Mullu üheksale inimesele tööd andnud Elvior sai 2009. aastal 9,5 miljoni kroonise käibe juures 4,6 miljonit krooni kasumit. Senini paiknesid firma peamised ekspordipartnerid Skandinaavias. Elviori omanikeks on võrdsetes osades Andres Kull ja Margus Metsanurm.
Qast Software Group tegutseb Hiinas, Hong Kongis, Taiwanis ja Singapuris.
Seotud lood
Hiina kinnitas kolmapäeval taas enda pühendumust paindlikumale valuutapoliitikale, kui ei avalikustanud ühtegi uut meetodit.
Hiina majandus võtab hoogu maha – juulis vähenes nii tööstustoodangu kasvutempo, investeeringud põhivarasse kui jaekaubanduse käibe kasv, samuti uute pangalaenude väljastamine ja rahapakkumise kasv, kirjutas Financial Times.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.