• OMX Baltic−0,5%292,17
  • OMX Riga−0,07%889,64
  • OMX Tallinn−0,37%1 858,23
  • OMX Vilnius−0,1%1 140,87
  • S&P 5000,49%5 599,3
  • DOW 30−0,2%41 350,93
  • Nasdaq 1,22%17 648,45
  • FTSE 1000,53%8 540,97
  • Nikkei 225−0,07%36 791,64
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%94,8
  • OMX Baltic−0,5%292,17
  • OMX Riga−0,07%889,64
  • OMX Tallinn−0,37%1 858,23
  • OMX Vilnius−0,1%1 140,87
  • S&P 5000,49%5 599,3
  • DOW 30−0,2%41 350,93
  • Nasdaq 1,22%17 648,45
  • FTSE 1000,53%8 540,97
  • Nikkei 225−0,07%36 791,64
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%94,8
  • 27.10.10, 12:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Credit24: Eestigi võiks mõelda kiirlaenureklaamide piiramisele

Credit24 kaubamärki kasutava MCB Finance Groupi  turundusjuhi Rain Sepa arvates tuleks Soome mõtet piirata kiirlaenude reklaamimist kaaluda ka Eestis.
Eelmise nädala Kauppalehti vahendas Soome tarbijakaitseameti juhi Anja Peltoneni sõnul võiks kiirlaenude reklaame piirata, nii et need ei mängiks enam kujutlusvõimega. "Saad esimese laenu tasuta. Telli pitsa koju ja saad samal ajal ka raha kontole. Kutsu sõbrad ka laenama ja saad boonuseurosid!" – selliste reklaamidega püüavad kiirlaenufirmad Soomes kliente.
Sepa sõnul on Soomes päevakorrale tõusnud teema aktuaalne ka Eestis ja teistes Balti riikides, kus kiirlaenufirmadele on lubatud agressiivne reklaam. "Mõned finantsettevõtted kasutavad seda võimalust varmalt ära, andes inimestele näiteks võimaluse võtta esimene laen tasuta ehk intressivabalt," tõi ta näite.
Tema arvates pole see kooskõlas vastutustundliku laenamise põhimõtetega. "Leiame, et ka Eesti Tarbijakaitseamet võiks sellele probleemile tähelepanu pöörata. Soome tarbijakaitseameti juhi ettepanek piirata kiirlaenude reklaame, et need ei mängiks enam kujutlusvõimega, on igati tervitatav ning sama põhimõtet võiks rakendada ka Eestis," ütles ta.
Credit24 ei näe Sepa sõnul suurt kasu klientidele pealtnäha atraktiivsete, kuid vastustundetute pakkumiste tegemisest. 

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele