Kuna igasuguste häirete korral helistatakse meile rohkem, siis ärilises mõttes on meile sellistest häiretest isegi kasu, sest sissetulev kõne on tasuline, kommenteeris infotelefoni ASi Ekspress Hotline sideinsener Indrek Laur tänast EMT mobiilside katkestust.
Lauri kinnitusel toimis täna neile sissehelistamine tunduvalt paremini, kui väljahelistamine. „Klient sai küll sisse helistada, aga meie ei saanud kõnet vajadusel näiteks edasi suunata,“ rääkis Laur.
„Meie töö oli tõsiselt häiritud, sest me ei saanud kliente adekvaatselt teenindada. Side- ja muude häirete korral helistavad inimesed infotelefoni numbrile tunduvalt rohkem, sest nad tahavad teada, mis juhtus ja mis edasi saab.“
Lauri andmeil ei ole nad täna saanud umbes pooli edasisuunamist vajavaid kõnesid edasi suunata. „Tavaliselt teenindame me tunni jooksul alla saja kõne,“ täpsustas Laur.
Seotud lood
Eile ei saanud tõrgeteta EMT mobiiltelefonidega helistada. Häiritud oli ka internetiside ja lauatelefonidega helistamine. Praeguseks on side jälle olemas.
Meie Kiisu (taksodispetšer – toim.) on sunnitud tööd tegema nagu 60ndatel aastatel – paber ja pliiats laual ning klapid peas, kirjeldas ASi Tulika Takso juhatuse esimees Anne Rebane olukorda, mille põhjustas EMT mobiilside katkestus.
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”