• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 01.12.10, 14:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tulika Takso: sidekatkestus tõi Kiisu eetrisse

Meie Kiisu (taksodispetšer – toim.) on sunnitud tööd tegema nagu 60ndatel aastatel – paber ja pliiats laual ning klapid peas, kirjeldas ASi Tulika Takso juhatuse esimees Anne Rebane olukorda, mille põhjustas EMT mobiilside katkestus.
„Kõige suurem mure on see, et meil on maas autode positsioneeringu süsteem,“ kurtis Rebane. „Kaasaegne taksojuhtimisesüsteem on selline, et autod saadavad signaale oma asukohast ja autodele saadetakse tellimusi laiali. Meil see pilt praegu täiesti puudub.“
Rebane lisas, et õnneks pole nad äririski arvestades jäänud lootma vaid n-ö hääletu eetri süsteemile, vaid on taksodesse alles jätnud ka raadiojaamad ehk juhid teatavad dispetšerile oma auto numbri ja selle, kus nad parasjagu on.
Rebase sõnul oli kõige hullem aeg täna siis, kui nad ei saanud tagasi helistada neile klientidele, kes olid jõudnud enne sidekatkestust takso tellida. „Me ei saanud kliendile mobiilile tagasi helistada, et teatata näiteks takso hilinemisest,“ rääkis Rabane. „Kuna tellimusi tuli hakata käsitsi töötlema, võttis see aega ning tellitud takso ei pruukinud õigeks ajaks kohale jõuda.“
Rebane ütles, et kindlasti on nad tänase sidejama pärast vähem kliente teenindanud, kui oleks võinud teenindada. „Ja kui tuleb veel õhtune tipptund kella poole nelja paiku, siis ilmselt läheb ootejärjekord veel pikemaks,“ muretses Rebane. „Inimestel ei õnnestu taksot tellida, sest meil ei õnnestu eest töid ära anda. Ja kui arvestada, et üldiselt on kolmapäev ja lumesajune päev tavaliselt päevad, mil inimesed rohkem taksoga sõidavad, siis klientide mingi kaotus kindalasti on.“
Rebane lisas, et küllap nad hiljem löövad ka kahjud kokku, kuid praegu ootavad nad eelkõige informatsiooni, millal sidesüsteem taas korda võiks saada.

Seotud lood

Uudised
  • 01.12.10, 15:04
Ekspress Hotline: sidehäire tõi meile pigem kasu
Kuna igasuguste häirete korral helistatakse meile rohkem, siis ärilises mõttes on meile sellistest häiretest isegi kasu, sest sissetulev kõne on tasuline, kommenteeris infotelefoni ASi Ekspress Hotline sideinsener Indrek Laur tänast EMT mobiilside katkestust.
Uudised
  • 01.12.10, 09:49
EMT tabas kaos
Eile ei saanud tõrgeteta EMT mobiiltelefonidega helistada. Häiritud oli ka internetiside ja lauatelefonidega helistamine. Praeguseks on side jälle olemas.
Uudised
  • 01.12.10, 14:23
Tulika Takso: sidekatkestus tõi Kiisu eetrisse
Meie Kiisu (taksodispetšer – toim.) on sunnitud tööd tegema nagu 60ndatel aastatel – paber ja pliiats laual ning klapid peas, kirjeldas ASi Tulika Takso juhatuse esimees Anne Rebane olukorda, mille põhjustas EMT mobiilside katkestus.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele