Elioni paari nädala tagune rike, mille tõttu langesid tundideks rivist välja kaardimakseterminalid, pangaautomaadid, telefonid, digi-TV ja internet, ei tekitanud ettevõtte klientides mitte mingisugust pahameelt.
Elioni tehnoloogiadirektori Kalev Reiljani sõnul Elionile rikke tõttu kahjunõudeid laekunud ei ole.
"Kliendid on olnud mõistvad, sest rike on ettenägematu olukord, mis toimub tehnilistel (või teatud juhtudel ka vääramatust jõust ajendatud) põhjustel, meie tahtest sõltumata," ütles Reiljan.
Ta ütles, et firma võttis tuumikvõrgu riket väga tõsiselt.
"Selleks, et taoliste juhtumite tõenäosust veelgi vähendada, investeerime lähitulevikus kümneid miljoneid kroone võrgu töökindluse suurendamiseks ning vaatame äärmise põhjalikkusega üle meie võrguarhitektuuri," kinnitas Reiljan.
Reiljan ütleb, et juhul, kui tekib viivitus ja riket ei ole võimalikuks tähtajaks likvideerida, teeb Elion reeglina tagasiarvestuse teenuste kuutasust.
Elioni teenuseid ei saanud Reiljani väitel 17. novembril kasutada umbes ühe tunni vältel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!