Elioni paari nädala tagune rike, mille tõttu langesid tundideks rivist välja kaardimakseterminalid, pangaautomaadid, telefonid, digi-TV ja internet, ei tekitanud ettevõtte klientides mitte mingisugust pahameelt.
Elioni tehnoloogiadirektori Kalev Reiljani sõnul Elionile rikke tõttu kahjunõudeid laekunud ei ole.
"Kliendid on olnud mõistvad, sest rike on ettenägematu olukord, mis toimub tehnilistel (või teatud juhtudel ka vääramatust jõust ajendatud) põhjustel, meie tahtest sõltumata," ütles Reiljan.
Ta ütles, et firma võttis tuumikvõrgu riket väga tõsiselt.
"Selleks, et taoliste juhtumite tõenäosust veelgi vähendada, investeerime lähitulevikus kümneid miljoneid kroone võrgu töökindluse suurendamiseks ning vaatame äärmise põhjalikkusega üle meie võrguarhitektuuri," kinnitas Reiljan.
Reiljan ütleb, et juhul, kui tekib viivitus ja riket ei ole võimalikuks tähtajaks likvideerida, teeb Elion reeglina tagasiarvestuse teenuste kuutasust.
Elioni teenuseid ei saanud Reiljani väitel 17. novembril kasutada umbes ühe tunni vältel.
Seotud lood
Soovime lõpetada töönädala positiivsete emotsioonidega, pakkudes kõikidele EMT klientidele reedel võimalust rääkida EMT võrgus tasuta, teatas EMT.
Tuumikvõrgu rike põhjustas täna hommikupoolikul Elionile probleeme interneti edastamisel. Probleem sai lahendatud kella 12ks.
Sarnaselt Swedbankiga olid ka SEB kaardimaksed ja sularahaautomaatide töö häiritud umbes 20 minuti jooksul, kinnitas panga kommunikatsioonijuht Silver Vohu. Tema sõnul suurem probleem peaks nüüdseks möödas olema.
Eile ei saanud tõrgeteta EMT mobiiltelefonidega helistada. Häiritud oli ka internetiside ja lauatelefonidega helistamine. Praeguseks on side jälle olemas.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.